Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har oppstått nå? Drama allerede 2 mnd før der faktiske julebordet?

Aner ikke. Men om folk sluttet å fokusere på det og heller fokuserte på julebordet, så får vi nok alle en flott kveld sammen! :D

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke. Men om folk sluttet å fokusere på det og heller fokuserte på julebordet, så får vi nok alle en flott kveld sammen! :D

Enig :)

Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

sikkert om den fæle, ondskapsfulle NozMonster.

Og hvis de i tillegg har fått PM av Silfen eller andre om

hvor grusom jeg er, og at alle må holde seg unna, så ble de

sikkert forferdelig redd for hva jeg kan finne på på et julebord!

Hehe. Jeg har forstått at noen her driver med PMer om hvor fæle andre er og sprer løgner om dem, det er jo en av grunnene til at jeg ikke føler for å bli bedre kjent med og avsløre min identitet for dere.

Jeg har ikke fått noen PMer om deg altså NozMonster, jeg personlig er ikke så fryktelig opptatt av akkurat deg her. Vet bare at det er en eller annen konflikt her som høres litt psycho ut, og jeg bryr meg egentlig filla om hvem som er fæle eller ei, jeg holder meg bare unna samtlige involverte.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Skrevet

Fint hvis dere gidder å la være å dra inn drama her.

Det er en tråd om julebord, ikke hvem som har sagt hva, vil dere komme - supert, hvis ikke så setter iallefall jeg pris på om dere ikke driver å drar opp gammel drama her.

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Fint hvis dere gidder å la være å dra inn drama her.

Det er en tråd om julebord, ikke hvem som har sagt hva, vil dere komme - supert, hvis ikke så setter iallefall jeg pris på om dere ikke driver å drar opp gammel drama her.

Gammel drama? Noen dager gammel da, eller?

Jeg har ikke diskutert hvem som har sagt hva for det vet jeg svært lite om. Er ikke så lett å forstå denne konflikten for oss som står utenfor den og vanligvis driter i hva disse menneskene bedriver.

Men når man plutselig innser at man skal på et julebord med folk som på den ene eller andre måten ser ut til å være involvert i å spre rykter om mennesker, også utenfor KG, så blir det plutselig relevant.

Så jeg melder meg bare herved av julebordet, og det er viktig for meg å si den ærlige grunnen til det og dermed ta tydelig avstand fra den type mobbing, ikke bare boikotte det i stillhet fordi du synes det er koseligere.

Men nå har jeg sagt mitt, dere får nok opp stemningen igjen etter det brutale innslaget av ærlighet.

• Liker 6
Gjest Lurifix
Skrevet

sikkert om den fæle, ondskapsfulle NozMonster.

Og hvis de i tillegg har fått PM av Silfen eller andre om

hvor grusom jeg er, og at alle må holde seg unna, så ble de

sikkert forferdelig redd for hva jeg kan finne på på et julebord!

Jeg ble spent på hva du kan finne på :icon_lol: Jeg vil ha PM i fra Silfen nå :fnise:

avsløre min identitet for dere.

Hæh? Er du Batman?

http://forum.kvinneg...0#entry11694113

Jeg styrer unna samtlige innvolverte ;)

Leste det når det først ble skrevet. Og det eneste jeg fikk ut av det var at folk er butthurt.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Hva har oppstått nå? Drama allerede 2 mnd før der faktiske julebordet?

godt spørsmål... samma det- gøy skal vi få det uansett :)

gleder meg skikkelig jeg!

Er "bare" 2 mnd igjen på dagen faktisk!

Gjest HunterLady
Skrevet

godt spørsmål... samma det- gøy skal vi få det uansett :)

gleder meg skikkelig jeg!

Er "bare" 2 mnd igjen på dagen faktisk!

Er med jeg også! Det kan godt være at du er skummel og fæl Noz, men jeg har en liten hemmelighet: (Det er jeg også!) :)

Nå vet jeg fremdeles lite om hva som egentlig har skjedd, men mener personlig at dersom man er redd for at privatlivets hellighet skal bli satt i fare av et slikt treff, så er nok ikke treff noe for disse personene. En risikerer jo alltid at noe går skeis når man skal treffe drøssevis av ukjente. Man kan ikke stole på kjentfolk en gang, så hvorfor i alle dager skal man stole på fremmede? Og dersom man er redd for et dårlig rykte, så er det jo bare til å oppføre seg! (Noe jeg forresten ikke kommer til å gjøre!)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sniklest i denne tråden siden den ble oppretta, så det er kanskje på tide at jeg poster et innlegg. Jeg tror desverre ikke jeg har mulighet til å komme, men håper dere får det veldig moro! Og kommer tilbake med noen morsomme historier for oss som ikke var der ;)

Gjest Lurifix
Skrevet

(Noe jeg forresten ikke kommer til å gjøre!)

Hysj, du frister meg sånn til å komme at jeg sjekket prisene på flybilletter og hotell. Var ikke i nærheten så dyrt som jeg først tenkte og jeg kan i tillegg besøke en kompis eller 2 som bor i Oslo.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hysj, du frister meg sånn til å komme at jeg sjekket prisene på flybilletter og hotell. Var ikke i nærheten så dyrt som jeg først tenkte og jeg kan i tillegg besøke en kompis eller 2 som bor i Oslo.

Fabolous!

Jeg har ennå ikke sjekket priser og denslags, og regner med jeg må ta inn på hotell. Kjenner ikke så utrolig mange i Oslo, utenom lillebroren min som er i militæret. Tror nødig at jeg har lyst til å dele rom med han og 8 andre rekrutter!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Er med jeg også! Det kan godt være at du er skummel og fæl Noz, men jeg har en liten hemmelighet: (Det er jeg også!) :)

Nå vet jeg fremdeles lite om hva som egentlig har skjedd, men mener personlig at dersom man er redd for at privatlivets hellighet skal bli satt i fare av et slikt treff, så er nok ikke treff noe for disse personene. En risikerer jo alltid at noe går skeis når man skal treffe drøssevis av ukjente. Man kan ikke stole på kjentfolk en gang, så hvorfor i alle dager skal man stole på fremmede? Og dersom man er redd for et dårlig rykte, så er det jo bare til å oppføre seg! (Noe jeg forresten ikke kommer til å gjøre!)

heheheeee...du er jammen meg den herligste "grusomste" personen jeg vet om..

jeg gleder meg skikkelig til å møte deg og gi deg en skikkelig klem! (hvis du tar imot

klemmer fra "ukjente" såklart).

Jeg kommer gjerne.

jaaa- det hadde vært kjempefint cleopatra :)

Endret av NozMonster
Gjest Gunfreak
Skrevet

:hoppe:

Skrevet

Jeg gleder meg iallefall skikkelig, og ingenting jeg har lest andre steder får meg til å forandre mening :jepp: Håper jeg møter mange nye folk som jeg finner ut at jeg har masse tilfelles med, og hvis ikke - da har jeg i det minste Nica. å snakke med på veien hjem (FOR VI SKAL NEMLIG REISE SAMMEN, HAR JEG BESTEMT!)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så bra at flere ønsker å komme, og synd at noen ikke vil, men her er det enkelt og greit hver enkelts valg.

Jeg har fått svar fra Dattera, de har et lokale hvor vi kan få sitte alene fram til 23:00 på kvelden, men de kan ikke holde av rommet hele kvelden, så etter det må vi ut til de andre. Der, altså på det rommet, kan de servere tapasretter eller noe sånt.

Jeg skal prøve å få til å få dratt innom dem på torsdag, da har jeg en kaffedate med Sakone, så om de har tid til å ta i mot oss stikker vi dit og ser :-)

Endret av loren
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Så bra at flere ønsker å komme, og synd at noen ikke vil, men her er det enkelt og greit hver enkelts valg.

Jeg har fått svar fra Dattera, de har et lokale hvor vi kan få sitte alene fram til 23:00 på kvelden, men de kan ikke holde av rommet hele kvelden, så etter det må vi ut til de andre. Der, altså på det rommet, kan de servere tapasretter eller noe sånt.

Jeg skal prøve å få til å få dratt innom dem på torsdag, da har jeg en kaffedate med Sakone, så om de har tid til å ta i mot oss stikker vi dit og ser :-)

det høres veldig bra ut for min del!

kanskje vi skal lage en avstemning på det? - med alternativene noe ala

1) jaaaa- høres bra ut

2) Nei, jeg liker ikke det stedet der

og kanskje flere alternativer? (men om man ikke vil dit, så synes jeg vedkommende kan komme med andre forslag :) )

Ha en fin kaffedate med Sakone- han er en kjempetrivelig fyr :)

Skrevet

Det høres veldig bra ut for min del også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...