Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vi navneskilt med nickname da?

Meg tror jeg folk kan spotte på en mils avstand uten navneskilt. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Ok. Men det er kanskje første julebord da?..

Ja, det er første :) såvidt jeg vet!

jeg var på julebord i fjor også, men det var med noen andre.

Har god kontakt med dem enda, men ingen (untatt muligens en)

har meldt sin interesse her.

Skrevet

Pga at du har så pene sko da eller? øøøh....
Skrevet

Pga at du har så pene sko da eller? øøøh....

Heller det at jeg tidligere har vært godt eksponert. ;)

Skrevet

jeg var på julebord i fjor også, men det var med noen andre.

Har god kontakt med dem enda, men ingen (untatt muligens en)

har meldt sin interesse her.

Akkurat...Mye forskjellige folk da tenker jeg....Merkelig setting egentlig. På julebord med ukjente...Var det morro?
Skrevet

Oi, javel ja... avdanka kjendis?.... hehe.. tenkte du hadde så utrolig shiny coole shoes jeg...
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Akkurat...Mye forskjellige folk da tenker jeg....Merkelig setting egentlig. På julebord med ukjente...Var det morro?

vi var vel ikke så ukjente for hverandre egentlig.. hehee.. vi hadde møttest første gang på treff i mai (altså for 1 og et halvt år siden) - noen falt fra og noen kom til, men nå har vi vært den samme gjengen i ganske lang tid og treffes stadig vekk :)

skal på fest sammen på lørdag- og det er jo alltid like morro :)

såååååh- blir du med på julebordet...? eller?

Endret av NozMonster
Skrevet

Syns sko er viktig og sier endel... :)
Skrevet

vi var vel ikke så ukjente for hverandre egentlig.. hehee.. vi hadde møttest første gang på treff i mai (altså for 1 og et halvt år siden) - noen falt fra og noen kom til, men nå har vi vært den samme gjengen i ganske lang tid og treffes stadig vekk :)

skal på fest sammen på lørdag- og det er jo alltid like morro :)

såååååh- blir du med på julebordet...? eller?

Njaa...tjaaa.. Får se..jo kanskje... om jeg har mulighet den datoen...
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Så lett å få øye på altså?

Hmm, ble jeg nysgjerrig....

Skrevet

Helt off topic i denne tråden her, men du har faktisk rett i det. Jeg går forbi deg eller broren din sikkert ørten ganger i uka og lurer hver gang på "hvor har jeg nå han der fra, det er noe kjent med den klesstilen" mens et par sko dukker opp i hodet og "Pene Sko1&2" :fnise:

Sorry avsporingen i juletråden. *shall not happen again* Men jeg kan jo si on topic at alle jenter mellom 20-2....6? som liker superordentlig klesstil med blazer og sånt bør komme på julebordet da brødrene pene sko er ganske søte gutter. Hvem enn av dere jeg driver og går forbi hele tiden.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

Sorry avsporingen i juletråden. *shall not happen again* Men jeg kan jo si on topic at alle jenter mellom 20-2....6? som liker superordentlig klesstil med blazer og sånt bør komme på julebordet da brødrene pene sko er ganske søte gutter. Hvem enn av dere jeg driver og går forbi hele tiden.

jeg synes du skal ta turen selv jeg Norah!

det hadde vært skikkelig stas :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Får vi navneskilt med nickname da? :).

Gahhh, da melder jeg meg ut. Noe kleinere enn det kan jeg faktisk ikke tenke meg :sjokkert:

Skrevet

Gahhh, da melder jeg meg ut. Noe kleinere enn det kan jeg faktisk ikke tenke meg :sjokkert:

ja Det blir i kleineste laget ja...Også tar vi en runde og forteller litt om oss selv og hvordan vi havna på KG..!! Nei til navneskilt!
  • Liker 1
Skrevet

Helt off topic i denne tråden her, men du har faktisk rett i det. Jeg går forbi deg eller broren din sikkert ørten ganger i uka og lurer hver gang på "hvor har jeg nå han der fra, det er noe kjent med den klesstilen" mens et par sko dukker opp i hodet og "Pene Sko1&2" :fnise:

Sorry avsporingen i juletråden. *shall not happen again* Men jeg kan jo si on topic at alle jenter mellom 20-2....6? som liker superordentlig klesstil med blazer og sånt bør komme på julebordet da brødrene pene sko er ganske søte gutter. Hvem enn av dere jeg driver og går forbi hele tiden

Herlig! Du får si hallo og introdusere deg for meg en gang. Jeg hverken slår eller biter. :)

Skrevet

Hadde sikkert vært hyggelig dette da :) Og man skal pynte seg og sånn? Eller? :)

Skrevet

Tror flertallet har sagt de ønsker å pynte seg for "å gå ut på byen". Noen ønsket å gå "all in". Tror ikke noe er avgjort. Eller? Loren?

Skrevet

Jeg vil ha julebord kleskode.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...