Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du mye å gjøre før vi skal møtes da?

jeg kan for så vet når som helst jeg.

Jeg skal sitte to timer på tog. Så jeg kommer ikke i det jeg skal ha på meg, for å si det sånn..

Også skal jeg skjenke Sakone litt først. Eventuelt han skjenke meg :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19-tiden synes jeg høres perfekt ut!

Jeg og Teita skal ta tog inn ganske tidlig, så vi kan booke inn på hotellet vårt så fort " vi får lov". Skal utnytte tiden mest mulig!

Skrevet

19? It's a date. :)

Da kommer jeg og tvillingbroren min med selvsikker gange og slår oss ned ved langbordet.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvor mye penger jeg har der, så jeg gir sexuelle tjenester til alle som spanderer whisky på meg, (jenter eller gutter)

Endret av Gunfreak
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye penger jeg har der, så jeg gir sexuelle tjenester til alle som spanderer whisky på meg, (jenter eller gutter)

:lur:

Skrevet (endret)

Vil du foretrekke å skylle munnen din med whiskey før eller etter BJ'en? Hahaha! :fnise:

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Ressurssterk ungdom!

• Liker 2
Skrevet

Ble nysgjerrig på hvem Jovia var, men så fant jeg ut. Julen reddet nok en gang eller hva?! :icon_lol:

Skal du på julebordet Lurifix?

*lodder stemninga for om det er noen rockere som kommer så man slipper å føle seg som et utskudd* :fnise:

Jeg har kjøpt meg kjole, men det spørs VELDIG om den passer den 4 januar. For akkurat nå sitter den som om den skulle vært malt på, og da prøvde jeg den i butikken uten å ha spist noe den dagen (notorisk matpakkeglemmer). Det var liksom bare èn kjole igjen i butikken av den jeg ville ha, så da måtte jeg bare leve med størrelsen den kom i. Hehe!

Så jeg heller mot et "Ja, jeg kommer", men hvis jeg får flere bilringer innen romjula er over så er kjolebudsjettet mitt sprukket. :vetikke:

Vil liksom ikke komme i partytelt heller. :P

Skrevet

Skal du på julebordet Lurifix?

Nei blir nok ikke det pga them moneys, men er heller ikke noe for meg egentlig så det er like greit. Er folk jeg helst ikke vil møte også ;)

Skrevet

Nei blir nok ikke det pga them moneys, men er heller ikke noe for meg egentlig så det er like greit. Er folk jeg helst ikke vil møte også ;)

Kjipt. Jeg får ha med meg musikk i øretelefoner i tilfelle det blir for ille og ingen har sympati. :fnise:

Skrevet

Er jo privat, men hvordan kan en som sier han er i jobb, bor hjemme og bruker all tiden på å spille data mangle penger?

• Liker 1
Skrevet

Er jo privat, men hvordan kan en som sier han er i jobb, bor hjemme og bruker all tiden på å spille data mangle penger?

Tror jeg har nevnt det flere steder at jeg sluttet i jobben og har kun levd på oppsparte penger de siste 3-4 månedene.

Om jeg fremdeles var i jobb kunne jeg jo ha tatt turen til Oslo hver helg ;)

Skrevet

Tror jeg har nevnt det flere steder at jeg sluttet i jobben og har kun levd på oppsparte penger de siste 3-4 månedene.

Om jeg fremdeles var i jobb kunne jeg jo ha tatt turen til Oslo hver helg ;)

Ah, du får bli prostituert som Gunfreak:-)

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Ah, du får bli prostituert som Gunfreak:-)

It's a good life!

• Liker 4
Skrevet

Ja, skjønner jo at jeg er i litt skumleste laget for deg. Hadde vært vettskremt selv!

Skrevet

Ja, skjønner jo at jeg er i litt skumleste laget for deg. Hadde vært vettskremt selv!

Ikke på den måten jeg mener "vil ikke møte" ;)

Skrevet

Er det meg du ikke vil møte?

Skrevet

shp-scissor_man.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...