Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Gjest Darthoven
Skrevet

Foreslår at noen "live-feeder" og oppdaterer kontinuerlig her på kvinneguiden under julebordet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kan bytte på :ler:

Gjest NozMonster
Skrevet

Har plass til.. hmm 2 jenter i senga mi ;)

Men ja når det nærmer seg burde vi klare å arrangere noe felles hotell.

Comfort Hotel Express har jeg hørt mye godt om, og det er rimelig priser, og ikke så langt fra grønland:)

sakones bordell :fnise: ?

Foreslår at noen "live-feeder" og oppdaterer kontinuerlig her på kvinneguiden under julebordet.

om noen har det så kjedelig at de må ty til kg på mobilen den kvelden, så tror jeg noe er litt feil :/

• Liker 1
Skrevet

sakones bordell :fnise: ?

Bordell nei, jeg er da en respektabel mann. Her vil de våkne opp til frokost på sengen, og en liten massasje for å kvikne kroppen etter en rough natt (med meg ;) )

• Liker 1
Skrevet

Blir det felles hotell for de som ikke er fra Oslo? Vil helst ikke vandre alene med høyhælte sko i Oslo .. Tror det gir litt feil signaler ;) (spesielt når jeg ikke er kjent i det hele tatt)

Vet ikke helt hvordan jeg kommer meg til Oslo, men hvis jeg velger å kjøre, så kan jeg kjøre deg hjem den natta.. :) Hvis ikke så blir jeg gjerne med på å ta inn på felles hotell!

Gjest NozMonster
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg kommer meg til Oslo, men hvis jeg velger å kjøre, så kan jeg kjøre deg hjem den natta.. :) Hvis ikke så blir jeg gjerne med på å ta inn på felles hotell!

det er vel ikke så fryktlig langt mellom dere, men det var jammen omtenksomt og snilt av deg å tilby Niennas!

Skrevet

det er vel ikke så fryktlig langt mellom dere, men det var jammen omtenksomt og snilt av deg å tilby Niennas!

Tja, det er ikke gåavstand, men når jeg først kjører fra Oslo så er det ikke så ille ;) (Og hvis noen lurer så har jeg møtt Henrix før :fnise: )

Skrevet

Jeg skal bo på Hotell Yme! :)

Er ikke det i Sarpsborg?? Jeg blander kanskje nå :klo:

Skrevet

Men jeg vet helt ærlig ikke om jeg kommer. :> Men håper dere får det koselig da.

Skrevet

Men jeg vet helt ærlig ikke om jeg kommer. :> Men håper dere får det koselig da.

Jo du kommer.

• Liker 1
Skrevet

Det var veldig snillt! Vi ser da vetdu, når det nærmer seg : ))

Skrevet

Er ikke det i Sarpsborg?? Jeg blander kanskje nå :klo:

Jeg bor ikke så langt unna sæææærp. så jeg syns du var ganske flink! Tar cirka en time med tog, inn til Oslo, så det er ikke så verst.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Dere jenter bør ikke la Yme passe på dere, I følge KG er han jo en Psykopat!

• Liker 1
Skrevet

Dere jenter bør ikke la Yme passe på dere, I følge KG er han jo en Psykopat!

Jeg er unektelig en veldig fæl, og direkte slem person, men jeg tror jeg er for lat til å bli en god psykopat. De er så dedikerte når de først bestemmer seg for å plage folk.

• Liker 1
Skrevet

I'n in om det er 4. januar.

• Liker 1
Skrevet

I'n in om det er 4. januar.

Det har jeg da sagt til deg iallefall to ganger som jeg husker at det er :fnise:

Skal du ha plass på casa del loren og da, eller? :P

Moro å se at fler og fler joiner og finner løsninger både på soving og evt skyss hjem :)

Jeg oppdaterer hovedinnlegg seinere i dag, jeg har nå vært flink(?) KG'er, og, overlatt barnet mitt til morgenbarne-tv for å skrive til dere, fornøyde da? :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

Det har jeg da sagt til deg iallefall to ganger som jeg husker at det er :fnise:

Moro å se at fler og fler joiner og finner løsninger både på soving og evt skyss hjem :)

Jeg oppdaterer hovedinnlegg seinere i dag, jeg har nå vært flink(?) KG'er, og, overlatt barnet mitt til morgenbarne-tv for å skrive til dere, fornøyde da? :fnise:

ja,nå begynner det endelig å likne på no!

det finnes grenser for hvor mye tid og liv disse barna skal ta fra en...

:fnise:

så bra at du blir med semper :)

Skrevet

Vi stalkere vil gjenre bli oppdater på hvem og hvor mange som får "kyss hjem" :transe: Ja, jeg snakker på vegne av hele Julebord Stalker Forbundet :opplyser:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...