Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står nå mellom valget av kjæresten og en gutt jeg har blitt forelsket i uten å ville det selv... Holder på å bli gal.. LIgger våken om natten, har vondt i magen.. Jeg og kjæresten gjennom 1,5 år har hatt det litt tøft.. Vi er sterke personligheter begge to og kommer i klinsj veldig ofte.. Mye kan være min feil.. Nå har han stilt meg til veggs (uten å vite om den andre),for at jeg skal ta mitt valg om jeg vil være sammen med han eller ikke.. Har aldri vært flink å snakke for meg og etter en kveld ute etter å ha åpnet meg om forholdet vårt til min søster og hennes venninne, kom jeg hjem til kjæresten og snakket om hva jeg følte og hvordan jeg ser forholdet vårt.. Han sier han er såret at jeg først nå kan snakke for meg.. Men det som plager meg nå er om jeg skal gi forholdet en ny sjanse eller hive meg inn i forelskelsen uten å se meg tilbake.. Jeg holder på å bli gal!! Hadde bare noen kunne tatt valget for meg.. Jeg vet at han jeg er forelsket i, er betatt av meg også!

Videoannonse
Annonse
Gjest tarandus
Skrevet

Du vet jo ikke hva du går til, annet enn at det gir deg sommerfugler i magen. Ser du for deg en fremtid med kjæresten din? Du nevner kun negative sider av forholdet deres, vei opp og se om du finner noen positive også, og se om du er villig til å risikere det for en flyktig forelskelse :)

Skrevet

Du vet jo ikke hva du går til, annet enn at det gir deg sommerfugler i magen. Ser du for deg en fremtid med kjæresten din? Du nevner kun negative sider av forholdet deres, vei opp og se om du finner noen positive også, og se om du er villig til å risikere det for en flyktig forelskelse :)

Ja det er helt sant.. Har ikke peiling hva jeg går til.. Jeg og kjæresten har jo snakket om barn og ønsket oss det... Vi har det jo utrolig kjekt når vi har det koselig.. Men nå har det liksom gått litt langt der jeg har på følelsen at jeg må jobbe vannvittig hardt for å komme tilbake der vi en gang var. Han sier selv at det står litt på meg og at jeg må godta noen ting for å være i forhold med han.. Jeg føler at jeg ikke har styrken til å jobbe for forholdet, men allikevel har han veldig mange gode sider som jeg liker godt, men de jeg ikke liker plager meg i hodet ofte.. Og det at jeg er forelsket nå hjelper ikke på tankegangen :-(

Skrevet

Hvorfor ikke fortelle han at du er betatt av en annen mann ? Dette er utrolig urettferdig mot din man.

Vis du også gjør dette kan valget bli enklere for deg.

Anonym poster: 0a6987ffa4f7eccfb3c807325d910ae0

Skrevet

Hvorfor ikke fortelle han at du er betatt av en annen mann ? Dette er utrolig urettferdig mot din man.

Jeg sier det ikke av den grunn at jeg ble venn med denne gutten der som jeg jobber, han jobber en annen plass.. Vi kom i snakk ettersom han spilte musikken som jeg digger (og samboeren min hater) og etter det ble det bare snakk om musikk og hei, går det bra.. Jeg fortalte samboer at jeg hadde fått meg en venn og at vi kom i snakk grunnet musikken.. Denne gutten har også sittet på med meg i min bil 1 gang. Jge har også fortalt det. Samboer har ikke likt dette og brukt det i noen krangler. Han synes jeg skulle ha presentert han for han før jeg ble "venn" med en av det annet kjønn nå som vi er i en vanskelig periode.. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke kom til å ville noe mer med denne gutten og at samboer kunne roe seg med det.. Det har sakte men sikkert sneket seg på en forelskelse som jeg ikke ville skulle komme :-( Og føler meg da råtten over for samboer at det jeg sa ikke kom til å skje, skjedde!! Så nei, føler ikke det er lett å bare si til han at jeg har følelser for en annen

Skrevet

Jeg sier det ikke av den grunn at jeg ble venn med denne gutten der som jeg jobber, han jobber en annen plass.. Vi kom i snakk ettersom han spilte musikken som jeg digger (og samboeren min hater) og etter det ble det bare snakk om musikk og hei, går det bra.. Jeg fortalte samboer at jeg hadde fått meg en venn og at vi kom i snakk grunnet musikken.. Denne gutten har også sittet på med meg i min bil 1 gang. Jge har også fortalt det. Samboer har ikke likt dette og brukt det i noen krangler. Han synes jeg skulle ha presentert han for han før jeg ble "venn" med en av det annet kjønn nå som vi er i en vanskelig periode.. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke kom til å ville noe mer med denne gutten og at samboer kunne roe seg med det.. Det har sakte men sikkert sneket seg på en forelskelse som jeg ikke ville skulle komme :-( Og føler meg da råtten over for samboer at det jeg sa ikke kom til å skje, skjedde!! Så nei, føler ikke det er lett å bare si til han at jeg har følelser for en annen

Skrevet

Du skyter deg selv i foten. Det var kansje dette typen din var redd for. At du evt kunne falle for han nye guttevennen din. Og det er akkurat det du har gjort. Nei det er aldri lett og si du har følelser for noen andre. Men prøv å sette deg i hans plass. Har du ville at han skulle sagt det til deg vis det var omvendt ? Dette er mistillit i høyeste grad. Men både du og han kan få det bedre vis du legger alt på bordet...

Skrevet

Du skyter deg selv i foten. Det var kansje dette typen din var redd for. At du evt kunne falle for han nye guttevennen din. Og det er akkurat det du har gjort. Nei det er aldri lett og si du har følelser for noen andre. Men prøv å sette deg i hans plass. Har du ville at han skulle sagt det til deg vis det var omvendt ? Dette er mistillit i høyeste grad. Men både du og han kan få det bedre vis du legger alt på bordet...

Ja huff jeg vet det.. Men jeg er vel en stor pyse.. Jeg sier ikke at dette er riktig fra min side i det hele tatt.. Men jeg vet ikke om jeg hadde villet vite om det var omvendt.. Men jeg får meg bare ikke til å si at jeg har fått følelser for han.. Han kommer til å skyte meg levende :-( Jeg orker ikke at om vi skal ha ett brudd, at det blir krangling og dårlig stemning.. Bedre at vi sier at vi to klarer ikke helt å være sammen og gå hvert til vårt??!!

Skrevet

Dere har ikke hvert i lag "så" lenge. Men en stund nok til at dere kansje kan være venner i ettertid.

Hvor bitter tror du ikke han kan bli vis han i ettertid får vite om dette. Hvor sårt det evt kan bli for han.

Hvor sveket han kan bli. Ta deg sammen og bit tennene sammen, fortell han sannheten. Uansett hva

utfallet blir, har du gjort ditt rene. At du kan faktisk gå ut av forholdet, med tanke på du har

rengjort sammvithigheta di. En long shot, men det kan faktisk gå i en positiv vei også.

At han kansje tilgir deg? At dere kan få en liten fresh start.

Kan si at det skjedde med meg. Hun var utro mot meg, i en tøff tid. Fortallte meg det, vi tok en pause.

Fant tilbake etter 6 månder, og har ALDRI hatt bedre. :)

Men du får ha lykke til uansett ;)

Skrevet

Dere har ikke hvert i lag "så" lenge. Men en stund nok til at dere kansje kan være venner i ettertid.

Hvor bitter tror du ikke han kan bli vis han i ettertid får vite om dette. Hvor sårt det evt kan bli for han.

Hvor sveket han kan bli. Ta deg sammen og bit tennene sammen, fortell han sannheten. Uansett hva

utfallet blir, har du gjort ditt rene. At du kan faktisk gå ut av forholdet, med tanke på du har

rengjort sammvithigheta di. En long shot, men det kan faktisk gå i en positiv vei også.

At han kansje tilgir deg? At dere kan få en liten fresh start.

Kan si at det skjedde med meg. Hun var utro mot meg, i en tøff tid. Fortallte meg det, vi tok en pause.

Fant tilbake etter 6 månder, og har ALDRI hatt bedre. :)

Men du får ha lykke til uansett ;)

Jeg vet ikke hva utfallet blir.. Har bare en stygg følelse på at det kommer til å blir ett h******, uten like.. Og jeg orker i det.. Har liksom nok med å innse hva som faktisk holder på å skje med meg.. Jeg trodde at jeg og han skulle være sammen for resten av livet.. Vi har hatt det utrolig bra,men så har ting bare blitt helt feil.. Jeg ser jo hva du mener med at det kan bli en lettelse for han om jeg faktisk sier det som det er,men samtidig føler jeg at jeg kjenner han såpass at jeg tror jeg vet hva som vil skje :-S Det at jeg ikke sover ordentlig om nettene plager meg masse. Så det må jo snart bli en utvei, enten på den ene eller den andre måten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...