Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for noen uker siden fortalte kjæresten min, som er 45, at han sutter på tommelen og gnikker på falden av en dongeribukse. Jeg reagerte ikke så mye på dette da, men i ettertid har jeg tenkt mye på det og synes det er urovekkende. Er det fordi han søker trygghet, noe han har opplevd i barndommen, er det vanlig blandt voksne ? jeg får det liksom ikke til å rime at man først har sex for i neste øyeblikk snu ryggen til å sutte på tommelen. I det ene øyeblikk er han voksen, det neste en baby. Forstå meg rett, men det føles litt som pedofili.

Han har også et stort behov for oppmerksomhet, facefuck er en del av dette. Han flørter med forskjellige jenter og sender samme form for meldinger til de som til meg. Det går gjerne på koseklem eller klinemuss til deg. Til dette sier han at han har behov for bekreftelse på at han fortsatt er attraktiv. Er dette normalt i dag, at man flørter med andre enn den man er i forhold med ?

er selv 50 +, nyskilt etter 20 års ekteskap, har to voksne unger og usikker på hva jeg har gitt meg i kast med her. Noen som kan fortelle meg utfra egne efaringer om disse tingene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er denne suttingen og gnikkingen seksuell? Eller ikke? Svaret avhenger jo litt av det..

Når det gjelder facefucking er vel dette verken normalt eller unormalt. Omtrent som det i noen forhold er ok å flørte, i andre ikke, og noen har helt åpne forhold. Du får kjenne på hvor dine grenser går, og avklare reglene i forholdet etter dette.

Har denne karen vært i forhold før, eller er han av typen evig ungkar? (Med tanke på sosiale ferdigheter.)

Anonym poster: d6e3609efdcd6d7e25b62800e00b6c4a

Skrevet

nei, det er ikke relatert til sex. Han gjør dette når han sover.

Skrevet

nei, det er ikke relatert til sex. Han gjør dette når han sover.

Hui.. det var da merkelig. Dette er jo slikt som barn gjør, og som de vennes av et sted på barneskolen. Har han drevet med det hele livet, eller er det noe han har startet med i det siste?

Skrevet

til det siste spm, han har vært singel i 12 år med kortvarige forhold der han ikke våget å knytte seg, før det, et ekteskap og et langvarig forhold med 1 barn i hver av disse forholdene.

Skrevet

jeg vet ikke om han har gjort dette hele livet

Skrevet

Mener du facefuck som i å flørte på facebook? Tok meg litt tid å skjønne det, for meg betyr ordet noe helt annet..

• Liker 12
Skrevet

Mener du facefuck som i å flørte på facebook? Tok meg litt tid å skjønne det, for meg betyr ordet noe helt annet..

Takk Britt - jeg har klødd meg i hodet en stund nå. Jeg trodde nemlig det betydde noe helt annet.

Sutte på tommelen er vel et eller annet fra barndommen. Gjør han det i søvne så er det jo ubevisst - gjør han det i våken tilstand er det verre... I mitt hode.

Å flørte, vise seg frem osv på FB eller noe annet medium er for meg fullstendig uakseptabelt og jeg hadde bedt en kjæreste om å velge: Enten meg eller oppmerksomhet fra alle andre.

Skrevet

Trodde facefuck var brutal oralsex, jeg....

Anonym poster: dbab7b7548b765c0bff86e9471a9221a

• Liker 10
Skrevet

Det er ikke ofte jeg sier det på kg,men: dump han.

Han høres syk ut,det vil du ikke ta deg av

Anonym poster: 79859274d93af67700e94a4f04a8be2d

• Liker 1
Skrevet

Du er 50 år og bruker et mer avansert språk enn ungdommene her inne! Hva i all verden er facef***? Å flørte på sms og Facebook er helt uakseptabelt når man er i et fast forhold.

De andre tingene kan jeg svare deg på, men bare den flørtingen hadde vært nok til at jeg revurderte forholdet.

Skrevet

Jeg har aldri hørt en 50+åring som bruker slikt språk. Eller som sliter med å benytte seg av stor bokstav i begynnelsen på nye setninger.

Fee fi fo fum... I smell the typing of a trolling scum.

Anonym poster: 5a0abd82c3cbe6bc008a5efa8ddf9e65

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri hørt en 50+åring som bruker slikt språk. Eller som sliter med å benytte seg av stor bokstav i begynnelsen på nye setninger.

Fee fi fo fum... I smell the typing of a trolling scum.

Anonym poster: 5a0abd82c3cbe6bc008a5efa8ddf9e65

Jeg har møtt rikelig av begge deler. Hadde du sett hva slags e-poster jeg får inn med feilstavinger, manglende tegnsettig osb så hadde du neppe gjettet på at avsenderene er politikere, høyt utdannede og daglige ledere i veldrevne firma. Å stave er åpenbart ikke lengre en særlig nødvendig kunst...

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Å sutte på tommelen synes jeg er harmløst. Usexy, men harmløst.

Å flørte med andre damer og attpåtil sende samme sms til dem som til deg, DET er langt over streken for min del. Uskyldig flørt på jobben er en ting, men såpass grov flørting som dette, synes jeg ingenting om.

Skrevet

Personen sutter sikkert på tommelen osv for trygghetens skyld. Kanskje han ikke opplevde nok trygghet og trøst da han var barn og har kompensert med å sutte på tommelen i en slags selvtrøsting. Noe som han ikke har greid å legge av seg fordi det er, nettopp, trygt og gir ro.

Har forresten hatt en venn som gjorde nøyaktig dette og det var ikke en mann på 50.. :)

Anonym poster: b07ac3cc5cb0ba210a7996190455faa4

Skrevet

Personen sutter sikkert på tommelen osv for trygghetens skyld. Kanskje han ikke opplevde nok trygghet og trøst da han var barn og har kompensert med å sutte på tommelen i en slags selvtrøsting. Noe som han ikke har greid å legge av seg fordi det er, nettopp, trygt og gir ro.

Har forresten hatt en venn som gjorde nøyaktig dette og det var ikke en mann på 50.. :)

Anonym poster: b07ac3cc5cb0ba210a7996190455faa4

takk for ditt innlegg . har tenkt i de baner selv men føler at jeg ikke vet noe om slike ting.

Skrevet

takk for innspill i tråden. å ikke bruke stor forbokstav er rent slurv, men jeg er høyst virkelig, og ærlig ! og hvorfor skulle en over 50 ikke kunne bruke slik ord ? er det vulgært, eller støtende ? facefuck er å flørte på FB.

og ja, jeg vurderer virkelig dette forholdet men jeg ønsker ikke å dømme ham, jeg vet ingenting om disse vanene, kanskje er det bare slik at han søker trygghet i tommelen, og at flørten er en uskyldig greie for å få kontakt eller oppmerksomhet . derfor stiller jeg spørsmål i håp om at noen vet noe om disse tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...