Guess What! Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=587508 Tror jeg besvimer. Hva kan det ha seg, at denne mannen bare får 4 års fengsel for å nesten ha drept et lite barn, som hadde hele livet forann seg. Når "familien" Orderud sitter i fengsel i 21 år, for å kansje ha drept 3 godt voksne mennesker? Jeg nekter å tro det!!!! _________________ Predeline 1212[ Dette Innlegg er endret av: Guess What! den 2002-05-30 22:31 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 31. mai 2002 #2 Del Skrevet 31. mai 2002 I ordrerudsaken er alle dømt for å ha medvirket til drap. Det er ingen som er dømt for kanskje å ha drept noen. Drapsforsøk straffes alltid mildere enn drap, og det skal ikke være noen forskjell på å drepe en voksen person enn et barn. Jeg sier ikke at den dommen VG skriver om er riktig, til det har vi vel litt for lite opplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 31. mai 2002 #3 Del Skrevet 31. mai 2002 En mann som filmer sin datter mens hun kjemper for livet MÅ feile ett eller annet. Det står jo at han ikke har noen sinnslidelser, men han må jo likevel ha nedsatt sjelsevner. Jeg kan ikke forstå noe annet. Og jeg tenker at denne mannen har behov for seriøs hjelp på noe vis. FØR de slipper ham løs i samfunnet igjen. Jeg synes generelt at straffe rammen er for lav i Norge. Jeg synes ikke sanksjoner stemmer i forhold til forbrytelsene som blir begått. Men jeg tror ikke alltid at fengsel er den mest effektive straffen hvis en skal ta utgangspunkt i at den skal ha en prevativ virkning. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg synes mannen burde få sikring, og forhåpentligvis aldri slippe ut igjen. tenk og klare og jgøre noe sånt. fatter ikke at enkelte mennesker klarer så mye grusomt som de gjør. hvordan kan de mene at fire år i fengsel vil gjøre noe fra eller til, det er jo nesten det samme som og godkjenne det han har gjordt. tenke om den lille jenta for varige men av den tøffe og umenneskelige behandlingen hun har vært utsatt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå