AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal poste dette innlegget. Jeg har gjort en feil, ringte en spådame.. hun sa ting jeg både ville høre og ting jeg ikke ville høre. Men det som irriterte meg var at hun sa at jeg kom til å gifte meg og få barn. Jeg tenkte at det var en generell ting å si, det er som å si at du kommer til å reise en eller annen gang i fremtiden. Men nei, det er faktisk ikke det som irrterer meg. Men at jeg var så svak at jeg ringte, jeg ringte en som skal spå fremtiden min. Jeg vet jo at det egentlig er ganske umulig. Men hele samtalen plager meg, jeg tenker at nå blir det sånn siden hun har sagt at det blir sånn. Spådommen i seg selv var hverken negativ eller positiv, men skulle ønske jeg kunne få hele samtalen ut av hodet. Har noen av dere ringt spådamer(menn)? Hvorfor gjorde dere det? Og hva var resultatet? Anonym poster: 7f3b6301e446a4dff9feec747b423a12
Gjest Twelve12 Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Har aldri ringt, men har besøkt en. Det var en gave fra storesøss når jeg ble 18. Alt som ble sagt da var bare svada.. så bortkastet penger. ingenting stemte egentlig... men hvis ikke noe er sagt som f.eks skremmer deg.. så er det jo ikke noe å dvelle på.. Da har du prøvd det også?!
Gjest O___o Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 For 450,- kan du få lov til å ringe til meg - også kan jeg fortelle deg hva jeg ser i krystallkulen min. Og for dobbelt pris - kan jeg fortelle deg hvordan mannen din en dag vil komme til å se ut. :kosteskaft: 10
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 For 450,- kan du få lov til å ringe til meg - også kan jeg fortelle deg hva jeg ser i krystallkulen min. Og for dobbelt pris - kan jeg fortelle deg hvordan mannen din en dag vil komme til å se ut. :kosteskaft: Jeg vil egentlig ikke vite om hans eksistens. Orker ikke tanken på at en eller annen idiot skal bli min mann som også lurer meg til å få barn. Saken var ikke det.. Anonym poster: 7f3b6301e446a4dff9feec747b423a12 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Har aldri ringt, men har besøkt en. Det var en gave fra storesøss når jeg ble 18. Alt som ble sagt da var bare svada.. så bortkastet penger. ingenting stemte egentlig... men hvis ikke noe er sagt som f.eks skremmer deg.. så er det jo ikke noe å dvelle på.. Da har du prøvd det også?! Joda noe skremte meg. Men det var liksom måten ting ble sagt på, alt var liksom så enkelt. Plutselig så spår hun meg mann og barn, og jeg skal bli så lykkelig. Jeg spurte ikke om det, jeg ville ikke vite det. Jeg har nå prøvd å bli spådd, nå vil jeg bare glemme det. Bortkasta penger, ja.. Anonym poster: 7f3b6301e446a4dff9feec747b423a12
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Det finnes så vidt meg bekjent ingen vitenskapelige bevis på at det finnes synske mennesker. Så med overveldende sannsynlighet var ikke denne personen synsk, men en sjarlatan som kanskje har lært litt cold reading. Du kan bare glemme alt vedkommende sa og slå deg til ro med at dette ikke er noe du vil prøve igjen. Anonym poster: e7e8c17f9d272be4ad3bbc3df57cc545 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Det finnes så vidt meg bekjent ingen vitenskapelige bevis på at det finnes synske mennesker. Så med overveldende sannsynlighet var ikke denne personen synsk, men en sjarlatan som kanskje har lært litt cold reading. Du kan bare glemme alt vedkommende sa og slå deg til ro med at dette ikke er noe du vil prøve igjen. Anonym poster: e7e8c17f9d272be4ad3bbc3df57cc545 Takk for kloke ord. Prøver så hardt jeg kan å glemme samtalen. Føler meg bare veldig dum egentlig, vet ikke helt hvorfor jeg tenkte at dette skulle være en god ide. Anonym poster: 7f3b6301e446a4dff9feec747b423a12
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Takk for kloke ord. Prøver så hardt jeg kan å glemme samtalen. Føler meg bare veldig dum egentlig, vet ikke helt hvorfor jeg tenkte at dette skulle være en god ide. Anonym poster: 7f3b6301e446a4dff9feec747b423a12 Det er folk i høye posisjoner som har gjort lignende ting, ikke bare en gang, men hundrevis av ganger. Søk litt på navnet Saera Khan! Tviler på at du kommer til å ringe så mye som henne. Anonym poster: fd9bfdce21611b5c795757af4833e64a
Gjest ols1 Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Joda noe skremte meg. Men det var liksom måten ting ble sagt på, alt var liksom så enkelt. Plutselig så spår hun meg mann og barn, og jeg skal bli så lykkelig. Jeg spurte ikke om det, jeg ville ikke vite det. Jeg har nå prøvd å bli spådd, nå vil jeg bare glemme det. Bortkasta penger, ja.. Anonym poster: 7f3b6301e446a4dff9feec747b423a12 Hva ville du egentlig høre da siden du ringte en spådame? Du vet vel at det er fremtiden de spår og ofte er det mann, barn og en stor økonomisk gevinst som ligger og venter langt i det fjerne. Synes det er bra gjort å ringe en samtale til 32 + kr. min bare for å bli irritert over bortkastet penger etter samtalen. 2
crystalcharm Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Må aldri finne på å gjøre sånt. ALDRI. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Det er folk i høye posisjoner som har gjort lignende ting, ikke bare en gang, men hundrevis av ganger. Søk litt på navnet Saera Khan! Tviler på at du kommer til å ringe så mye som henne. Anonym poster: fd9bfdce21611b5c795757af4833e64a Husker henne, det ble jo en stor sak. Neida, jeg skal ikke ringe mer, men merkelig hvordan slikt fungerer. Hva ville du egentlig høre da siden du ringte en spådame? Du vet vel at det er fremtiden de spår og ofte er det mann, barn og en stor økonomisk gevinst som ligger og venter langt i det fjerne. Synes det er bra gjort å ringe en samtale til 32 + kr. min bare for å bli irritert over bortkastet penger etter samtalen. Hehe, nå var ikke problemet mitt mann og barn, eller store penger fra det fjerne. Så derfor forventet jeg ikke å høre det. Jeg blir som regel irritert når noen forteller meg at "han dukker opp", og at vi blir så "lykkelige". Samme om det er spådamer, familie eller venner. Men poenget er at problemet mitt ikke var dette, men når hun sa det så virket det simpelt. Mange gifter seg jo, og mange får barn.. så det var en spådom som kunne slå inn for de fleste. Hva det hadde med problemet mitt å gjøre, Gud vet! Må aldri finne på å gjøre sånt. ALDRI. NEVER EVER Anonym poster: 7f3b6301e446a4dff9feec747b423a12
kontoinformasjon Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Kansje du skal spørre deg om hvorfor det enda ikke finnes en synsk person som har vunnet i lotto 2 ganger på rad?! Sikkert mange veldedige formål en synsk kunne brukt de pengene på. 2
Gjest Loverdose Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Det er bortkastet penger. Man ringer ikke en tilfeldig person for å spørre om fremtiden. Det som blir sagt er garantert ren gjetting fra personens side og om det som har blitt sagt likevel skulle skje, er det tilfeldigheter. Selv har jeg ikke tro på de synske, ettersom jeg tror at de synske rett og slett sliter med en eller annen psykisk lidelse som gjør at de tror de kan se frem i tid. Ikke tenk noe mer over samtalen, se på det som moro. Selv kunne jeg ofte tenkt meg å ringt en synsk person bare for å hørt hva som skjer med meg videre i livet og sett om det stemmer. Er jo litt underholdende, selv om man ikke tror på slikt. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Kjøp en tarotstokk, det her kan du lære selv.
2shy Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 Det finnes definivt mennesker som er klarsynt. Jeg forstår ikke hvorfor du blir så frustrert TS, du velger selv hvilken retning du ønsker at livet ditt skal ta. Dine valg, dine ønsker. Ikke heng deg opp i hva hun sa, lev livet ditt slik du ønsker NÅ, og ikke gruble på hva som kanskje/kanskje ikke skjer. 2
Ivana Skrevet 27. oktober 2012 #16 Skrevet 27. oktober 2012 Det finnes definivt mennesker som er klarsynt. tull! det finnes absolutt ingen bevis på dette. En lett blanding mellom enkle teknikker som cold reading, forer-effekten og fantasi er mer enn nok. 3
Gjest Kim Skrevet 27. oktober 2012 #17 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Du får trøste deg med at det er bare tull og at det eneste du har tapt på dette er pengene du brukte på telefonsamtalen. Hvis du tror på slikt tull, hva med å gjøre litt research slik at du i fremtiden gjør avgørelser om livet ditt basert på rasjonelle valg og ikke overtro. Endret 27. oktober 2012 av Kim
2shy Skrevet 27. oktober 2012 #18 Skrevet 27. oktober 2012 tull! det finnes absolutt ingen bevis på dette. En lett blanding mellom enkle teknikker som cold reading, forer-effekten og fantasi er mer enn nok. Selv om ikke alt kan vitenskapelig bevises så betyr det ikke at alt kan utelukkes. Jeg sier ikke at det er mye som ikke er humbug, men det finnes likevel mennesker som faktisk er klarsynte. Det er ikke slik at alle gir sådommer som "du vil møte kjærligheten" eller "jeg får opp at du har slitt en del økonomisk"
Ivana Skrevet 27. oktober 2012 #19 Skrevet 27. oktober 2012 Selv om ikke alt kan vitenskapelig bevises så betyr det ikke at alt kan utelukkes. Jeg sier ikke at det er mye som ikke er humbug, men det finnes likevel mennesker som faktisk er klarsynte. Det er ikke slik at alle gir sådommer som "du vil møte kjærligheten" eller "jeg får opp at du har slitt en del økonomisk" Vel, jeg er skeptiker, det betyr at jeg ikke tror på noe før bevis er lagt frem. Hvis dette skjer, vil jeg nok endre mening^^
2shy Skrevet 27. oktober 2012 #20 Skrevet 27. oktober 2012 Vel, jeg er skeptiker, det betyr at jeg ikke tror på noe før bevis er lagt frem. Hvis dette skjer, vil jeg nok endre mening^^ Det er lov å være skeptisk Jeg har snakket med en klarsynt som jeg skjønte bare var tull, og jeg har snakket med en klarsynt som ble skremmende detaljert og korrekt i ting det regelrett var umulig å vite (over telefon). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå