AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Ble inspirert av en annen tråd her og tenkte jeg skulle dele noe som skjedde med meg for mange år siden, før jeg traff han jeg er med nå. Jeg traff en fyr på nettet. En flott deilig mann som jeg ble skikkelig betatt av. Vi chattet hver dag og pratet hver dag på telefon. Bakdelen var at vi bodde på hver vår side av landet. jeg sør, han nord han besøkte meg en gang en langhelg og den var bare helt fantastisk. Han sa han begynte å få følelser for meg, og at han sa han ble forelsket i byen og likte også foreldrene mine (litt tidlig å møte dem jeg vet, men de stakk tilfeldigvis innom den helgen... ) Han hadde lyst å flytte nedover og starte noe seriøst. Etter at han dro hjem fortsatte flørten. Dette virket som det gikk den seriøse veien. I nord jobbet han som mekaniker. Og siden faren min er bilselger for et firma som selger samme type bil som firmaet han mekker for, viste det seg at min far hadde kontakter der oppe. Faren min fortalte meg en dag at han hadde pratet med sin kollega i nord og tilfeldigvis kommet innpå meg og "kjæresten" min. Han ble da fortalt at min "kjære" stadig pratet om meg og hvor flott jente han hadde møtt. Jeg ble glad selvfølgelig, skjønte jo at dette var the real deal når han prater om meg på jobben Jeg hadde også venner i nord i samme by som der han bodde. Jeg bestilte meg en flybillett for jeg ville selvfølgelig opp å hilse på min kjære og samtidig hilse på venner. Når vi først ble kjent å han sa hvor han bodde, nevnte jeg at jeg hadde planer om å dra oppover å besøke venner om kort tid. Da sa han at vi måtte møtes Jeg ringte for å dele den gode nyheten og husker hvor tilbakeholden han ble. Litt restriktiv. Men sa jo at han gledet seg. Rett før jeg dro til flyplassen snakket vi på telefon. Han ønsket meg god tur og sa han gledet seg til å se meg. Jeg landet på flyplassen, ringte han som var planen. Ingen tok tlf. Heldigvis hadde jeg avtale med ei venninne om å hente meg. Jeg var der i 5 dager(!), og hørte aldri et kvekk. Dette er 5 år siden og vet fortsatt ikke hva som har skjedd. Han slettet meg fra msn, svarte aldri på tlf, mld, mail eller lignende. jeg har aldri fått vite hva som skjedde. kom han kun sørover for å få seg et ligg, ja greit. Men hvorfor fortsette flørten etterpå? hvorfor ikke kutte kontakten da? hvorfor prate om meg til kolleger? Hvorfor si at han gledet seg til å se meg, for å så å dumpe meg på verst tenkelige måte? dette er selvfølgelig noe jeg er over for lengst... men lurer fremdeles på hva som kan ha skjedd. Er jo litt nyskjerrig på hvordan folk tenker. Det er en litt drøy måte å ende et "forhold" på eller? Anonym poster: 549646383e77e1aef1eac65a1436e280
Nebel86 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Kanskje han møtte ei annen i mellomtiden? Eneste jeg kan tenke meg utifra oppførselen hans hvertfall. Merkelige greier! Men vær uansett glad du ble kvitt en så feig mann som ikke engang har ryggrad til å være ærlig med deg, hvertfall når det gjelder at du må ta fly for å komme deg dit. Jeg hadde nok undret meg grønn jeg også.
Gjest LonelyAngel Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Fy filler så dårlig gjort. Desverre er det ofte slik at noen tar den letteste metoden. Er du sikker på at han er i live da? Har du prøvd å søke han opp på facebook? Du kunne jo evt. spurt han hva som skjedde, i og med at det er flere år siden?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Du kunne jo evt. spurt han hva som skjedde, i og med at det er flere år siden? Ja, jeg støtter denne, ble nysgjerrig jeg også! Anonym poster: be3dffd8575387ddad7ff28156313678 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 hehe ja han er fortsatt i live (dessverre :gjeiper:) neida den var stygg.. hehe jeg har tenkt på det å kontakte han å spørre.. men jeg vet rett og slett ikke om jeg tørr. Jeg følte meg så brukt og ødelagt etter dette. Det er liksom ikke noe jeg går å tenker på.. er som sagt i forhold med en fantastisk mann i dag og vi skal gifte oss. Hvis jeg tar kontakt så er jeg redd han skal tro at jeg har vært opphengt i han siden han "dumpa" meg. Eller..?! Anonym poster: 549646383e77e1aef1eac65a1436e280
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 hehe ja han er fortsatt i live (dessverre :gjeiper:) neida den var stygg.. hehe jeg har tenkt på det å kontakte han å spørre.. men jeg vet rett og slett ikke om jeg tørr. Jeg følte meg så brukt og ødelagt etter dette. Det er liksom ikke noe jeg går å tenker på.. er som sagt i forhold med en fantastisk mann i dag og vi skal gifte oss. Hvis jeg tar kontakt så er jeg redd han skal tro at jeg har vært opphengt i han siden han "dumpa" meg. Eller..?! Anonym poster: 549646383e77e1aef1eac65a1436e280 Anonym poster: be3dffd8575387ddad7ff28156313678
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Ingen tok tlf. Heldigvis hadde jeg avtale med ei venninne om å hente meg. Jeg var der i 5 dager(!), og hørte aldri et kvekk. Dette er 5 år siden og vet fortsatt ikke hva som har skjedd. Han slettet meg fra msn, svarte aldri på tlf, mld, mail eller lignende. Anonym poster: 549646383e77e1aef1eac65a1436e280 Now get over it. Anonym poster: e5c68bcfe30cde2b18d1bb2e3a8d8886
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Now get over it. Anonym poster: e5c68bcfe30cde2b18d1bb2e3a8d8886 Kanskje du burde lese HI på nytt. Har utdypt at det er noe jeg er over for lengst.. men kom på historien etter jeg leste en lignende tråd og tenkte derfor å dele den. Anonym poster: 549646383e77e1aef1eac65a1436e280
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 hehe ja han er fortsatt i live (dessverre :gjeiper:) neida den var stygg.. hehe jeg har tenkt på det å kontakte han å spørre.. men jeg vet rett og slett ikke om jeg tørr. Jeg følte meg så brukt og ødelagt etter dette. Det er liksom ikke noe jeg går å tenker på.. er som sagt i forhold med en fantastisk mann i dag og vi skal gifte oss. Hvis jeg tar kontakt så er jeg redd han skal tro at jeg har vært opphengt i han siden han "dumpa" meg. Eller..?! Anonym poster: 549646383e77e1aef1eac65a1436e280 Alle kan jo sende en mail, du trenger ikke ta det over telefon. Samme hva dusten tror, han tror ikke du har vært opphengt i han i 5 år(det er for lang tid), mest sannsynlig kommer han til å skamme seg når han tenker tilbake på hva han har gjort. Anonym poster: be3dffd8575387ddad7ff28156313678
Gjest Twelve12 Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Herregud. Det var drøyt! Stakkars deg Jeg vet selv hvordan det er å bli både dumpa og "stood up" som det heter på godt norsk... men dette tar kaka. nja jeg vet ikke om jeg hadde tatt kontakt idag om jeg var deg.. han er sikkert for feig til å svare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå