AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Så den andre tråden hvor du ga råd om hvordan en jente skulle gjøre gutten enda mer kåt - jeg er i samme situasjon som den jenta bare at jeg er gutt og er intressert i en jente. Dette har jeg inntrykket av at du vet veldig mye om. Hvcordan bør jeg gå frem for å få henne enda kåtere? Være frekk/fornærme? Eller gi seksuelle komplimenter? Takker VELDIG for svar! Anonym poster: 529acca66bab36c94981351445a1c951
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Haha, jeg tror jaggu at kattens egentlige navn er klara klok. Anonym poster: c2b3a9a1ba5d410a228ad094827819e3 8
Gjest Awzm me Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Tror ikk det hjelper å fornærme. Men nå er jo ikke jeg katten... Men som jente; fornærmer noen meg (ofte, med vilje) så ender jeg kontakten med dem 2
Gjest Katten. Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Det kommer selvfølgelig an på deg selv og jenta. Det viktigste er dog at du klarer å få henne til å åpne seg seksuelt for deg. At du kan stoles på, at du kan pirre, at du er/kan være en hun tenner på. Personlig leter jeg opp den indre hora i jenta, og utnytter henne.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Det kommer selvfølgelig an på deg selv og jenta. Det viktigste er dog at du klarer å få henne til å åpne seg seksuelt for deg. At du kan stoles på, at du kan pirre, at du er/kan være en hun tenner på. Personlig leter jeg opp den indre hora i jenta, og utnytter henne. Men hvordan går du frem for å finne den indre hora? Anonym poster: 529acca66bab36c94981351445a1c951
Gjest Vampen Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Men hvordan går du frem for å finne den indre hora? Anonym poster: 529acca66bab36c94981351445a1c951 Haha, jeg håper egentlig det ikke er noe som kan læres bort sånn helt uten videre. 5
Genesis Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Tror ikk det hjelper å fornærme. Men nå er jo ikke jeg katten... Men som jente; fornærmer noen meg (ofte, med vilje) så ender jeg kontakten med dem Det hjelper hvis du gjør det på riktig måte! det kalles flørting 3
Gjest oreokaka Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er jente, og skal gi deg et raskt svar. Gi fine og sexy'e komplimenter, så finner du nok den "indre hora" i senga. Da er det lov til å være litt frekkere, men på en sexy måte. 2
Gjest Katten. Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Men hvordan går du frem for å finne den indre hora? Anonym poster: 529acca66bab36c94981351445a1c951 Først går jeg ut fra at alle jenter har en og at alle jenter har fantasier de ikke har turt å dele med noen. Så kommer det som tvilsomt kan læres bort: jeg dømmer ikke. Aldri. Seksualitet er nytelse, og jeg tenner på nytelse. Min fetish er å oppfylle fantasier. Jeg er en person jenta kan slippe seg fri med. Hun kan forsvinne inn i vår egen verden hvor sosiale normer og regler ikke gjelder - og dets mer skitten fantasiene hennes er, dess mer tent blir jeg. I tillegg har jeg investert flere år i seksualitet. De første årene gikk på teknikker og den rene fysiske nytelsen. Nå har jeg 100% fokus på den psykiske nytelsen - og det er her nøkkelen til kvinners seksualitet ligger, etter min mening. Det funker for meg, fordi jeg er meg. Jeg er en dominant pervers hæstkuk, som ikke stopper ved noe som helst, så lenge motparten min blir kåt av det. 5
Gjest Katten. Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er jente, og skal gi deg et raskt svar. Gi fine og sexy'e komplimenter, så finner du nok den "indre hora" i senga. Da er det lov til å være litt frekkere, men på en sexy måte. Min erfaring tilsier at dette gjør ytterst få kåt. En balanse mellom dette med å være farlig/badboy, men fortsatt ha respekt for damene - det funker derimot meget ofte. Når jeg kaller ei jente for en skitten liten hore - så er det faktisk med stor respekt. 4
MrSmith Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Enkelte blir kanskje litt høy på seg selv når de fremstiller det som om de søker inn i en seksuell verden kun de har tilgang til. Alle søker jo etter den indre hora til ei jente, alltid og hver eneste gang. Men mange jenter trenger ikke særlig hjelp til å lete, og derfor er også disse veldig populære. En vitenskapelige tilnærming til sex høres alt for ekskluderende ut på meg. Jeg er mer enig med hun som går for den enkle løsningen med komplimenter, kanskje helst formidlet i handlinger , det skaper trygghet, og det er en absolutt forutsetning. Usikkerheten og spenningen skal være innbilt og en ”farlig” lek. Noen trenger en dytt, men husk at seksualiteten er en modningsprosess, så du bør ikke dytte for hardt til å begynne med. Dersom du selv er en sprengkåt hingst kan du da selv skape den hora du vil, til begges store fornøyelse, og enkelte ganger, overraskelse . 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 Først går jeg ut fra at alle jenter har en og at alle jenter har fantasier de ikke har turt å dele med noen. Så kommer det som tvilsomt kan læres bort: jeg dømmer ikke. Aldri. Seksualitet er nytelse, og jeg tenner på nytelse. Min fetish er å oppfylle fantasier. Jeg er en person jenta kan slippe seg fri med. Hun kan forsvinne inn i vår egen verden hvor sosiale normer og regler ikke gjelder - og dets mer skitten fantasiene hennes er, dess mer tent blir jeg. I tillegg har jeg investert flere år i seksualitet. De første årene gikk på teknikker og den rene fysiske nytelsen. Nå har jeg 100% fokus på den psykiske nytelsen - og det er her nøkkelen til kvinners seksualitet ligger, etter min mening. Det funker for meg, fordi jeg er meg. Jeg er en dominant pervers hæstkuk, som ikke stopper ved noe som helst, så lenge motparten min blir kåt av det. Vil du gifte deg med meg?! Anonym poster: 3761325547e99c47ba8adbd7844df488
Gjest Katten. Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 Enkelte blir kanskje litt patetisk når de ikke klarer å lese hva som står. Vil du gifte deg med meg?! Anonym poster: 3761325547e99c47ba8adbd7844df488 Er du rik? :D
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #14 Skrevet 18. oktober 2012 Enkelte blir kanskje litt patetisk når de ikke klarer å lese hva som står. Er du rik? :D Rik er jeg ikke... Men jeg er usannsynlig sjarmerende i fylla og det burde telle for noe! Anonym poster: 3761325547e99c47ba8adbd7844df488 1
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2012 #15 Skrevet 19. oktober 2012 Først går jeg ut fra at alle jenter har en og at alle jenter har fantasier de ikke har turt å dele med noen. Så kommer det som tvilsomt kan læres bort: jeg dømmer ikke. Aldri. Seksualitet er nytelse, og jeg tenner på nytelse. Min fetish er å oppfylle fantasier. Jeg er en person jenta kan slippe seg fri med. Hun kan forsvinne inn i vår egen verden hvor sosiale normer og regler ikke gjelder - og dets mer skitten fantasiene hennes er, dess mer tent blir jeg. I tillegg har jeg investert flere år i seksualitet. De første årene gikk på teknikker og den rene fysiske nytelsen. Nå har jeg 100% fokus på den psykiske nytelsen - og det er her nøkkelen til kvinners seksualitet ligger, etter min mening. Det funker for meg, fordi jeg er meg. Jeg er en dominant pervers hæstkuk, som ikke stopper ved noe som helst, så lenge motparten min blir kåt av det. Høres bra ut.,
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #16 Skrevet 12. august 2020 På 18.10.2012 den 0.30, Gjest Katten. skrev: Først går jeg ut fra at alle jenter har en og at alle jenter har fantasier de ikke har turt å dele med noen. Så kommer det som tvilsomt kan læres bort: jeg dømmer ikke. Aldri. Seksualitet er nytelse, og jeg tenner på nytelse. Min fetish er å oppfylle fantasier. Jeg er en person jenta kan slippe seg fri med. Hun kan forsvinne inn i vår egen verden hvor sosiale normer og regler ikke gjelder - og dets mer skitten fantasiene hennes er, dess mer tent blir jeg. I tillegg har jeg investert flere år i seksualitet. De første årene gikk på teknikker og den rene fysiske nytelsen. Nå har jeg 100% fokus på den psykiske nytelsen - og det er her nøkkelen til kvinners seksualitet ligger, etter min mening. Det funker for meg, fordi jeg er meg. Jeg er en dominant pervers hæstkuk, som ikke stopper ved noe som helst, så lenge motparten min blir kåt av det. Børster støv av denne gamle tråden, bare for å si at dette må være det beste rådet jeg noen gang har hørt eller sett! Særlig til dette med dømming; Hvor mange av oss har ikke opplevd at forelskede menn (og sikkert også kvinner) dømmer? De er så forelsket, de er så sjalu, de lurer på hva du tenker på, de legger ikke skjul på at noe er riktig og noe er galt, de har sine fordommer om hva du bør tenke, føle, mene, og ønske. Og før man vet ordet av det, er lysten helt borte, som et vilt dyr som sniker seg tilbake i skogen, fordi det innser at det ikke er velkommen inn i sivilisasjonen. Anonymkode: 6298f...708
Gjest Alterego666 Skrevet 12. august 2020 #17 Skrevet 12. august 2020 På 18.10.2012 den 9.58, MrSmith skrev: En vitenskapelige tilnærming til sex høres alt for ekskluderende ut på meg. Det er det jo heller ingen som prediker her.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #18 Skrevet 12. august 2020 Denne tråden gir et ganske klart bilde på hva som var mote på denne fronten i 2012 😂 Få frem den indre hora... Ja, der er vel det de fleste av oss driver med i 2020 også (det kalles å gjøre henne kåt), bare at vi ikke tenker og funderer så mye over det. Men rådene fungerer nok for de fleste de, for all del. Anonymkode: 43824...76b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #19 Skrevet 12. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden gir et ganske klart bilde på hva som var mote på denne fronten i 2012 😂 Få frem den indre hora... Ja, der er vel det de fleste av oss driver med i 2020 også (det kalles å gjøre henne kåt), bare at vi ikke tenker og funderer så mye over det. Men rådene fungerer nok for de fleste de, for all del. Anonymkode: 43824...76b Morsomt hvordan det at en mann blir spurt til råds, vekker andre til å bli nedlatende Anonymkode: 6298f...708
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #20 Skrevet 12. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Morsomt hvordan det at en mann blir spurt til råds, vekker andre til å bli nedlatende Anonymkode: 6298f...708 2 hours ago, AnonymBruker said: Morsomt hvordan det at en mann blir spurt til råds, vekker andre til å bli nedlatende Anonymkode: 6298f...708 Hva er nedlatende med posten min? 🤔 Anonymkode: 43824...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå