Anoia Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 I det siste har jeg blitt hekta på komediefilmer og -serier om semi-dysfunksjonelle unge voksne med rotete liv. Som f.eks Bachelorette, Young Adult og Girls. Er det flere av dem der ute som kan anbefales?
Gjest Darthoven Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Av en eller annen grunn likte jeg Freaks and geeks veldig godt..Selv i "voksen" alder. Den er riktignok ikke om unge voksne sånn som i girls (som jeg for øvrig hateeeed..spørs om jeg ikke helt var målgruppen som 31 år gammel sportsfisker som trives best alene på hytta i fjellet). Men freaks and geeks er liksom serien jeg aldri fikk sett som 16 åring. Endret 16. oktober 2012 av Darthoven
Noir Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Har ikke sett noen av de du nevner (og mistenker at de er litt ulike det jeg skal foreslå), men... Har du sett Young Ones? http://www.imdb.com/title/tt0083505/
Gjest marianne4388 Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Freaks and geeks ja, den likte jeg også veldig godt! James Franco <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå