Gå til innhold

Jenter, hva tenker dere om folk som jobber i IT-bransjen?

57 stemmer

1. 1. Hva tenker dere om en fyr som jobber i IT-bransjen?

• Ingen spesiell formening om det yrket
      16
    • Litt uattraktivt
      4
    • Uattraktivt
      5
    • Litt attraktivt
      5
    • Attraktivt
      27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til single jenter: Om du er på byn og kommer i snakk med en fyr, og han svarer Data/IT når du spør om hva han driver med. Hva tenker dere da?

OBS! Svar dønn ærlig (anonymt om nødvendig), og oppgi (ca) alder. Er ikke interessert i noen sympatisvar!

Anonym poster: 61eef5197546205bbcedbbf3e870fdab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare flott. Da kan han hjelpe meg å fikse pc'en. :sjarmor:

• Liker 7
Skrevet

Da tenker jeg at data og IT er så mangt, og snakker gjerne yrke. Flertallet av dem avsløres som wannabees og skrytepaver av en med mange, mange års fartstid i bransjen.

De ekte IT-gutta finner jeg ofte tonen med, men ikke utviklere. De er kjempehyggelige, men kommer fra en annen planet. "Driftere" som har holdt på lenge er ofte sære. Jeg er 45, og ja, jeg generaliserer veldig.

Anonym poster: 247fcbd65692998cbdbb6863cf8bbc8f

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg synes av en eller annen grunn det er sexy, Det er noe med nerder.

Ikke akkurat den typiske nerden med fettete t-skjorte og hengeræv. Men hvis fyen er tiltrekkende, og det viser seg at han er opptatt av pc så liker jeg det. Koste meg stort da jeg studerte programmering for å si det slik :gjeiper:

Jeg er 22.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Har absolutt ingen mening om yrket. Å jobbe med IT kan jo være så mangt.

Kan jo legge til at et yrke aldri gjør en mann attraktiv for meg. Det er andre ting som gjør det. Utseende og personlighet. Det bidrar selvfølgelig på inntrykket når en mann har en solid jobb han trives i, men det kan være en hvilken som helst jobb. Enten det er IT, søppeltømmer eller advokat.

Endret av Rubies_
  • Liker 1
Skrevet

Har ingen formening om det. Det er ikke yrket som gjør en person attraktiv for meg.

Skrevet

De ekte IT-gutta finner jeg ofte tonen med, men ikke utviklere.

Veldig off topic, men hva i all verden er en "ekte" IT-gutt, og hvorfor er ikke en utvikler en ekte IT-gutt? (jeg jobber ikke så mye med utvikling selv, men det er nettopp utviklere/programmerere jeg anser som ekte IT-folk)

Anonym poster: 61eef5197546205bbcedbbf3e870fdab

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er sexy. Er 23.

Anonym poster: 148f2329b81860a2bace20ce514f43d5

Skrevet

Etter å ha vært sammen med en It-gutt i 2.5 år, så sier jeg aldri igjen. Slemt men sant.

Blir 20.

Skrevet

Når noen sier at de jobber med IT tenker jeg automatisk på at de jobber med sånn kundeservice-ishe greier, sånn at noen ringer dem og sier "pc-en min funker ikke, what to dooo?", eller "nettverket er nede i 2. etasje i bygg A, noen må komme hit!" osv. Så derfor blir jeg ikke umiddelbart imponert når noen sier at de jobber innen IT, men jeg blir heller ikke negativt innstilt.. :klo:

Jeg kjenner jo flere som jobber som sånne "IT-dudes", og de er som oftest veldig hyggelige, litt nerdete, smånervøse typer, som er opptatt av at jeg skal bli fornøyd når jeg har et problem med en pc eller ti, og det er jo bra! :laugh:

Skrevet

Da tenker jeg at data og IT er så mangt, og snakker gjerne yrke. Flertallet av dem avsløres som wannabees og skrytepaver av en med mange, mange års fartstid i bransjen.

De ekte IT-gutta finner jeg ofte tonen med, men ikke utviklere. De er kjempehyggelige, men kommer fra en annen planet. "Driftere" som har holdt på lenge er ofte sære. Jeg er 45, og ja, jeg generaliserer veldig.

Anonym poster: 247fcbd65692998cbdbb6863cf8bbc8f

Du har mange års fartstid, liker de ekte it-gutta men ikke utviklerne? Hvem er de ekte? Programmere jobber jo med det dypeste i datamaskinen?

Anonym poster: a8830a304b54d4a93c54695ed8ef16a9

• Liker 2
Skrevet

Spennende og kult. Mannen har utdannelse innen IT, og jeg synes det er sexy. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Samboeren min er IT-konsulent. Han er litt nerd, men en veldig kjekk en :)

Skrevet

Så lenge han er glad i jobben/trives på jobben så betyr ikke det stort for meg,er ikke det som gjør en fyr attraktiv:) At han er ikke er mutt fordi han ikke liker jobben sin er uattraktivt.

Forresten,er jeg helt ærlig så hadde jeg nok blitt hakket mer intr hvis han sa "Jeg er en IT dud" ;) Jeg er 29år.

Skrevet

Etter å ha vært sammen med en It-gutt i 2.5 år, så sier jeg aldri igjen. Slemt men sant.

Blir 20.

Eksen min er blond, aldri igjen!

:laugh:

• Liker 4
Skrevet

hvorfor it, men ikke systemutvikler? De som jobber med systemutvikling har jo ofte mer komplisert it-jobbing , mens de andre har sånn "jeg kommer meg ikke inn på mailen min"-problemer. Som jeg har hørt i alle fall... Hvis jeg først skulle falt for en it-fyr, så ville jeg likt at han hadde mer peil enn meg.

Skrevet

Eksen min er blond, aldri igjen!

:laugh:

Er nok ikke selve jobben som har gitt meg avsmak altså.. :fnise:

Skrevet

jobben har ikke mye å si... men ja, IT-gutter kan være sexy!

Skrevet

hvorfor it, men ikke systemutvikler? De som jobber med systemutvikling har jo ofte mer komplisert it-jobbing , mens de andre har sånn "jeg kommer meg ikke inn på mailen min"-problemer. Som jeg har hørt i alle fall... Hvis jeg først skulle falt for en it-fyr, så ville jeg likt at han hadde mer peil enn meg.

Det finnes ganske mange flere typer IT-jobber enn akkurat de to. :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...