Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stund gått å tenkt på at forholdet ikke har vært helt riktig for meg, men har ikke turt å gjort eller sagt noe siden jeg er så glad i han og vi har det veldig bra sammen. Men jeg savner den store forelskelsen.

I går kveld tok han det opp og sa at han mente at det var leit at vi ikke var nyforelsket enda (møttes i januar), og mente at det var litt tidlig. Han sa også at han egentlig ikke var helt klar for et forhold. Jeg svarte med det jeg mente og foreslo at vi like godt kunne gjøre det slitt, siden begge tenkte slik.

Det var svært tungt og nå er jeg skikkelig forvirret. Aner ikke om vi har gjort det riktige. Han sendte meg mld i går kveld "Navnet mitt... Har vi gjort en tabbe?"

Jeg svarte som sant er at jeg ikke vet enda.

Ellers har vi ikke hatt kontakt siden. Jeg aner virkelig ikke hva jeg vil. En av grunnene til at forelskelsen kanskje la seg er at jeg først ble husløs og måtte bo hos han en periode. Rett etterpå ble leiligheta hans skadet og han måtte bo i leiligheten jeg hadde fått meg i noen måneder. Kan være at vi måtte leve som et "gammelt ektepar" alt for fort og fikk liksom ikke så mye tid til å bare være kjærester.

Jeg savner han noe inderlig og lurer på om det kan være et tegn. Men så var det om jeg savner han, eller bare savner tanken på han.

Vi hadde det jo kjempebra sammen. Mange fine stunder og var gode venner hele tiden. Kranglet nesten ikke, bare litt uenig nå og da.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Er redd for å trå feil og bli enda mer såret.

Mulig jeg vil prøve igjen, men jeg kjenner jeg er redd.

Anonym poster: c5b566158c5c614312b1d7b6e46c8f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse..

Søndagkvelden ble det slutt, ikke i går kveld..

Fikk meldingen i går kveld.

Skrevet

Hva med å date en periode for å kjenne etter ? Hna er tydeligvis en snill mann , ingen større problemer virker som.

Det er bare omstendigheter som gjorde det hele krøket. Datingsfasen er jo veldig viktig i et forhold synes jeg.

Skrevet

Jeg er så redd for å bli avvist og at det skal bli enda verre. Er redd det kun er tanken på oss og det å ha en kjæreste, enn tanken på at han er den rette for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...