Gå til innhold

Trenger tips til ski/party tur til Geilo i mars.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi er en veninnegjeng som har tenkt oss til Geilo en helg. Vi er mellom 26-30 år. Vi vil bo fint-hotell, men gjerne på det beste hotellet som også har litt fasiliteter(pianobar-pub-diskotek eller noe...)

Målet med turen er å feste og ha det gøy. Vi skal også stå på ski og afterski selvfølgelig.....

Trenger altså hjelp og tips til følgende:

-et fint hotell

-beste skibakke

-beste utested

-beste afterski sted

TUSEN TAKK :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr. Holms !

Veldig fint hotell, midt i sentrum av geilo, like ved skibakkene, de har pianobar og restaurant, spa-avdeling, afterski oppe i salongen + terrassen + nede i puben. Recepten er pub/disko, en av de beste i Geilo. En annen er Bukkespranget, som er en kortkort gåtur (200m?) fra Holms. Et annet disko er Bardøla hotell, 10-15 min å gå evt drosje. Dr. Holms ligger i gåavstand fra stort sett alt på Geilo. Det ligger også på "riktig" side av dalen, med de beste bakkene. Vestlia på andre siden, er litt slakk og lite bakker. Ut ifra alderen vil jeg tro Recepten passer perfekt, ettersom Bukkespranget de siste gangene jeg har vært der hadde techno og babes. Mulig det har endret seg siden dengang, før var det mer for alle.

http://www.drholmskursene.no/default_hotel.htm

http://www.drholms.com/frames.html

Et alternativ er Geilo Hotel, som nok er billigere og ligger i kort gåavstand til alt i sentrum, utestedene Recepten og Bukkespranget, og skibakkene.

(Beste afterski er jeg ikke oppdatert på, det skifter hvert år. Men det finner dere jo fort ut ved å spørre noen lokale..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...