Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært av og på med en mann som har passert 40 i over ett år nå. Vi har hatt noen "lange" pauser. Det har variert hvem som har vært mest på.

I vår brøt jeg kontaktet da jeg hadde en del følelser som han ikke gjengjeldte. I sommer hadde vi kontakt igjen, og han savnet meg osv. Jeg avviste han i starten og sa at han måtte slutte å leke med følelsene mine. Til slutt bestemte jeg meg for å møte ham igjen for keg savnet han jo, og han er en snill person som jeg føler vet nok om meg til å ikke utnytte meg.

Den siste mnd har vi hatt daglig kontakt og sett hverandre en til to ganger i uka. Han sender søte sms om at han savner meg, at jeg er kjekk, digg osv.

Den siste uka merker jeg at jeg er veldig usikker på hvor jeg har ham. Keg har følelser, han har sagt at han ikke har det. Har han meg bare der på gress til han finner noen som han liker bedre? Tenker jeg ganske mye på, og sånn type usikkerhet er jeg dårlig på.

Igår skrev jeg en lang sms til ham. Han var hos meg natt til søndag og utpå ettermiddagen. Vi hadde det veldig koslig og fint. Smsen var lang, og det som var hovedpoenget mitt var at jeg lurer på om han er klar for å ha forpliktelser for meg, og at jeg ikke vil gå rundt som en sau han kan pule når han vil.

Jeg har ikke fått svar på smsen. Noe jeg ikke syns er noe overraskende, egentlig. Han svarer nok, bare han får tenkt seg om.

Det jeg lurer på:

har jeg "endelig" klart å skremme han vekk med å bruke ordet "forpliktelser"? Tro meg jeg har oppført meg veldig merkelig før... :-). Er det altså dette han ikke tåler.

Er det veldig unormalt å skrive sms om sånne ting når man har passert 30. Er det et tegn på at vi ikke kan snakke sammen?

Det er utrolig frustrerende med disse ulogiske følelsene for denne mannen. Jeg liker han kjempegodt! Men konfliktnivået vårt har vært i høyeste laget for min del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...