Gå til innhold

Aldri brukt sportsBH ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! :blomst:

Dette kan høres ut som et rart spørsmål, men .. hva er greia med sportsBH?

Jeg er 17 år gammel og bruker 75D, men har aldri skjønt greia med å bruke sportsBH under trening .. Åssen kan et tynt,lite stoff støtte brystene mine?

Nå har jeg bestemt meg for å gå til anskaffelse av en.

Men jeg har mange spørsmål opp i hodet mitt:

Hvordan skal den sitte, og skal jeg bruke vanlig BH under sportsBHen?

Og har dere noen å anbefale?

Blir kjempe glad for innslag :laugh:

Anonym poster: b8456fb85e64bc11fc56e12b831ec129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal være ganske stram, er derfor den støtter:) har selv 85D og har god støtte i sportsbh:)

Jg synes pierre robert sine er ganske gode:)

Og man skal ikke buke vanlig bh under:):)

Skrevet

Det lille tynne stoffet presser brystene dine mot kroppen din og holder de skikkelig på plass så det ikke blir boing boing boing sprett under jogging, og heller ikke ting som faller ut under styrketrening og slikt ;)

Prøv FLERE sportsbh'er, prøv den i butikken, len deg ned og strekk hendene mot bakken, hopp opp og ned, dans litt, sjekk at støtten er BRA.

Anonym poster: c6a8044656e1d6f8708dbe782f79c615

Skrevet

Jeg anbefaler de på lindex eller shock absorber. Pierre robert sine gir ingen støtte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har samme bh str som deg. Har flere fra pierre robert, de gir ikke nok støtte for min del, nok støtte til å drive med styrketrening, men ikke nok når jeg jogger eller sykler. Har en fra Lindex som er kjøpt for noen år siden, tror jeg ga rundt 200kr for den, den er gull verdt. Beste sports bhen jeg har prøvd. Holder alt på plass. Jeg anbefaler å kjøpe med stillbare stropper som er brede :) jeg har sett at på mange sports bher så er det angitt til hvilke bruk de anbefales.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en dritlekker en fra Victoria's Secret - null støtte. Nå har jeg lært at treningsBHer ikke skal ha utrigning...:sjenert:

Har en grusomt ulekker en fra G-Sport - den er super! (bortsett fra at den gnager litt under armene da.)

Endret av Chloe-
Skrevet

Hva type sportbh du skal ha avhenger av hva du skal trene. Om det er jogging bør puppene være limt inntil kroppen. I sportsforretninger har de egne sports bh er til forskjellig bruk. Prøv dem og hopp og sprett og legg vekt på at de holder puppene på plass og at de er behagelige på :)

Skrevet

Jeg løper, så her er det "klint inn til kroppen" som gjelder. Jeg sverger til Nike sine i xs. Nå er jeg ikke større enn at de med mindre støtte virker bra, og jeg tar til og med en tur i vanlig bh om det er eneste mulighet, men jeg innbiller meg at jo bedre støtte jeg har (løper minst en time om dagen) jo mindre vil puppene henge med alderen.

Skrevet

Vil anbefale ALLE til å prøve Zensah :) Verdens beste!!!

Anonym poster: 16ce74bb83d1528a0dbdd444105bac60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...