AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Hei! Jeg trenger å få dette ut til noen, derfor velger jeg å legge dette ut her for å få respons. Jeg er ei jente på 25 år, for 3 mnd siden flyttet jeg ut fra min forlovede da jeg fant mld fra en annen dame på facebooken hans. Det viste seg å være webcamsex ol. Han påstår dette gjor han pga jeg gav ham lite respons. Vi hadde vært sammen i 8 år og skulle gifte oss til våren. Jeg har gjennom hele forholdet vært trofast, mens jeg vet han har småflørtet med andre jenter. Nå har det seg at han anklager meg for å ha vært utro med ei lesbisk venninne av meg, noe jeg ikke har vært. Dette mener han da jeg gikk en del turer med henne for å komme i form til bryllupet. I den senere tid har hun stilt opp for meg og vært en god støtte. Det har derfor nå i ettertid oppstått følelser for henne, det jeg da lurer på er: er det feil av meg å forelske meg i henne? bør jeg droppe henne pga det eksen min føler ol? Kjenner jeg er helt rådvill, og veldig frustrert da jeg virkelig har forelsket meg i denne jenta. takk på forhånd for svar. Anonym poster: 91b6f6e29e12bb91f2516d9e601fae77 Anonym poster: 91b6f6e29e12bb91f2516d9e601fae77
Gjest Twelve12 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 En eks er jo en eks. du skal jo ikke lenger ha noe mer med han å gjøre.. så hva gjør det om du har følelser for denne jenta? La han tro hva han vil...det er jo urelevant til din fremtid.
Gjesten Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg synes ikke det er relevant at eksen din tror du var utro med denne jenta. Hva du føler nå, som du faktisk er singel fordi han var utro, er din sak og din sak alene. Hvis du tror det kan være noe mellom deg og denne jenta, synes jeg du skal utforske det
solsikkefrø Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Drit i han og lev livet ditt uavhengig av hva han måtte mene om den saken!
Papirbit Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 er faktisk HAN som var utro, og hvorfor i all verden anklager han deg tilbake? høres litt ut som om han prøver å kaste skylden over på deg. Altså ,det spiller ingen rolle at han var utro, for du var det og! Teit! Men hvorfor har han grunn til å tro at du var utro med denne jenta? kjæresten din bør jo kjenne til din seksuelle legning. Eller er du åpent bifil? Tror ikke at du trenger å bry deg om exen, samvittigheten din er ren:)
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Denne tråden har jo ingenting å gjøre med at du er forelska i samme kjønn, men at du er forelska i noen han tror du har vært utro med før. Historien hadde vært identisk om det var en gutt, så skjønner ikke hvorfor du har valgt det som overskrift... Når det er sagt, go for it! Det han tror er uansett i fortiden, og dere er ikke lenger sammen. Det du vil nå er det som teller. Anonym poster: 127751178b8377ccb37a8df936a7d62a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå