Gå til innhold

Ingen kjære mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen som ser på?

Hva synes dere?

Jeg synes det virker som et bra program:) er faktisk positivt overrasket over jentene allerede.

Anonym poster: 8280b22513af4cb578b4a4ff132cc6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte programmet. Alle nordmenn skulle blitt sendt på slikt, spesielt uføre og trygdede....hehe, neida.

Spesielt bortskjemte ungdommer. Er jo tragisk at mor syr slike puter under dem, men slik er samfunnet med curlingforeldre blitt. Vi MÅ sjerpe oss her, alle sammen. Disse ungdommene kan ikke vaske klær en gang. Rystende er det.

Anonym poster: fd4b05f579b71d2e572d43e71303006a

Skrevet

Synes det var bra, og uten overdreven latterliggjøring av jentenes "utfordringer". Ler mer med dem enn av dem :) Tipper de møter seg sjøl i døra en del ganger underveis, hehe. Er nok mange som kunne hatt godt av en sånn opplevelse. Han bergenseren virker stødig og real, passer bra i den rollen. Skal nok følge med videre på denne serien tror jeg :)

Anonym poster: 375d6c576554b301425f96be161c6842

Skrevet

Syntes det er flott lagt opp i forhold til vanlige slike utdritings reality programmer! Det er ingen latterligjøring eller mobbing av de deltakende og det virker som om de får god støtte av lederen!

Skrevet

Jeg så første episode og ble positivt overrasket, trodde det skulle være mer fokus på hva de ikke kunne og slikt. Men der var det jo mer menneskelige vinklinger enn det man er vant med :)

Men blir nok ikke å følge aktivt med, selv om jeg er positivt overrasket ;)

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Har bare sett litt, synes det var greit faktisk.

Skrevet

Er det mange ekle dyr siden de er i jungelen? Isåfall tør jeg ikke se på....

Anonym poster: 53d5e81ccad0346abdf9f3d67b0c5246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...