Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten advarsel.

Min mor handler på strawberrynet av og til. Sist pakke var det masse kluss med, og hun fikk den aldri. I går ringte banken henne og forklarte at noen har hacket mastercardet hennes og brukt 14 000 kr på diverse internettbutikker. Banken hadde funnet ut at det var strawberrynet som var synderen. Så bare vær varsomme hvor dere handler på internett ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sidene deres har vel blitt hacket, det skjer oftere enn man skulle ønske med nettbutikker.

Anonym poster: 13d9f46eff819d1e64f197093872c43d

• Liker 1
Skrevet

Ja, helt sikkert det som har skjedd. Det er jo superskummelt :S

Skrevet

Shit, så skummelt! Egentlig glad for at jeg aldri handler på nett og slipper dette styret!

Gjest Loverdose
Skrevet

brukte hun paypal?

Tviler på at moren til TS brukte paypal, ettersom dette er tryggere enn å betale med kort. :)

Gjest Twelve12
Skrevet (endret)

jeg har aldri hatt problemer med strawberrynet. en da har jeg handlet via ebay som mellomledd. Og alltid betalt med paypal.

Endret av Twelve12
Skrevet

brukte hun paypal?

nei, sånt er hun ikke teknisk nok til :P Hun brukte bankkortet.

paypal er nok helt klart mye tryggere og smartere. Tror jeg skal begynne med det selv.

Skrevet

Huff, så ekkelt....

Jeg har aldri handlet noe fra Strawberrynet, men flere andre kjente plasser. Godt at banken ringte ihvertfall.

Hva skjer hvis man blir utsatt for noe sånn? Får man tilbake de tapte pengene på kontoen igjen?

Anonym poster: 48d5b5f7d0020a3f3c97fb699b65b1c2

Skrevet

Det er ikke strawberrynet som er synderen her, det er nok det at hun har hatt noe på egen pc eller liknende; det er risikoen ved å bruke kort åpent.

Jeg har brukt kort på enkelte sider uten problemer(sider jeg vet er trygge), samt bruker alltid paypal ellers, og har bestilt et enormt antall varer på strawberrynet uten problemer.

Anonym poster: 66b5318a38a1fc2b9b6bf31ea23595a5

Skrevet

Det er ikke strawberrynet som er synderen her, det er nok det at hun har hatt noe på egen pc eller liknende; det er risikoen ved å bruke kort åpent.

Jeg har brukt kort på enkelte sider uten problemer(sider jeg vet er trygge), samt bruker alltid paypal ellers, og har bestilt et enormt antall varer på strawberrynet uten problemer.

Anonym poster: 66b5318a38a1fc2b9b6bf31ea23595a5

Banken mente det var strawberrynet som hadde feilen og hadde for dårlig sikkerhet for kundene sine. Det var visst flere bankkunder som hadde opplevd dette etter handel på strawberrynet.

Heldigvis fikk hun igjen pengene sine av banken.

Skrevet

Paypal sier bare jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...