Meg88 Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Hei dere! Jeg har funnet en helg jeg skal til byen for å prøve brudekjole. Er ikke så kjent, så jeg lurer på om dere har noen å anbefale? Har hørt det er en fin salong i Lillestrøm... noen som vet hva den heter? God service er viktig! Gleder meg :-)
Petalouda Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har vært både på Queen og på Solgunns i Lillestrøm og fikk helt super hjelp begge plassene Anbefaler også Abelone - jeg endte opp med å kjøpe begge mine kjoler og alt tilbehør der Gratulerer med kjoleshoppe"lov" - gled deg- det er moro
Meg88 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2012 Den ere ligger vel litt utenfor Lillestrøm har jeg forstått? Hva heter den som ligger midt i byen? Er den jeg har hørt mest skryt om:) Abelone ja... hm... hvor finner jeg den da? Kanskje verdt en titt. Bør vel kanskje booke time siden det mest sannsynlig blir en lørdag? Tusen takk for svar! :/)
Petalouda Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Den midt i byen rett ved kirken heter Solgunn. Queen ligger i de gamle lokalene til Kristins brudesalong, Rett ved brua ved vannet http://www.abelone.no/ her er link til abelone, de ligger på Frogner i Skedsmo - omtrent et kvarter å kjøre fra Lillestrøm
CathFoto Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Det er ikke mer enn ti minutters gange mellom, Lillestrøm er ikke så stort. Togstasjonen blir på en måte midt i mellom brudesalongene. Queen ligger som sagt rett ved brua om du kommer kjørende fra Sagdalen, Solgunn ligger på baksiden av Køhns kvartalet.
Pilde14 Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Hei dere! Jeg har funnet en helg jeg skal til byen for å prøve brudekjole. Er ikke så kjent, så jeg lurer på om dere har noen å anbefale? Har hørt det er en fin salong i Lillestrøm... noen som vet hva den heter? God service er viktig! Gleder meg :-) Jeg kommer til å bruke Emmas brud og brudgom på Jessheim. Var tidligere Kristins brudesalong, men så tok hun over driften selv for ca 1 år siden..
pusla Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg tror abelone er stengt i helgene, men det ser du sikkert på nettsiden. Jeg fikk kjempegod service der og har også kjøpt kjolen min der. Queens var også hyggelig. Du bør nok bestille time, ja, da er du sikker på at de kan hjelpe deg. Det er ikke så lett å klare seg på egen hånd når det gjelder brudekjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå