Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey! Nå har dette gått for langt. Helt siden fadderuken har jeg blitt latterliggjort og mer eller mindre blitt mobbet av resten av jentene fra gruppen og deres venninner. Hvorfor? Fordi kjekkasen i gruppen valgte meg fremfor en av dem. Fordi han gikk rundt til sine venner (som igjen sa det videre) og sa at jeg var den peneste og morsomste jenta i gruppa, og at han virkelig ville satse på meg. Ikke nok med all plagingen, men de gjør nå alt de kan for å ødelegge mellom oss!

Det var som om det bare sa klikk mellom oss når vi først møttes. Jeg falt fort for utseende hans, og etter hvert som vi begynte å snakke falt jeg enda mer for personligheten. Snilleste mannen jeg har møtt, noen gang! Det syntes tydeligvis de andre jentene også (vi var bare tre stykker) og de prøvde desperat å få litt alenetid med han, begge to. Når det ikke gikk rottet de seg sammen. Jeg ble fullstendig fryst ut, men det gjorde ingenting. Jeg hadde kjekkasen og var mye sammen med han og flere andre gutter fra gruppen. Ingen problem!

Jeg og kjekkasen har mer eller mindre blitt sammen, og de er grønne av sjalusi. De latterliggjør meg, kaller meg løs fordi jeg hadde sex med han etter et par dager (vi var begge fulle, og ja, det gikk fort, men vi var begge så utrolig forelsket at det føltes riktig), de mer eller mindre mobber meg og sprer rykter om meg. Skulle trodd vi var tilbake på ungdomsskolen. Jeg hever meg selvfølgelig over dette, men når de virkelig går inn for å prøve å ødelegge for oss, da blir jeg irritert. Nå har dette gått for langt for min del. Jeg er sliten og lei av å få stygge blikk hver dag på skolen, av å høre "der er hun løse" og at de sprer rykter om at jeg blant annet har rota med en annen fyr på byen. De gjør alt de kan for å ødelegge forholdet! Han har selvfølgelig skjønt hva som foregår, og bryr seg ikke. Men jeg er så sliten!

Hva i alle dager skal jeg gjøre med dette? Hvordan skal jeg få dette til å stoppe? Jeg ante virkelig ikke at det var mulig å bli så sjalu at de ikke unner noen å være lykkelig. Alt hadde vært helt perfekt hadde det ikke vært for dem! :(

Anonym poster: eae27aad5f2905b417e019d2914e72b5

Anonym poster: cc42cb0af7b08f707e7e7a5c964e996f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan enten fortsette å overse det, eller prøve å ta en prat med dem og spørre hva du har gjort for at de skal mislike deg så fælt. Stort mer får du ikke gjort, noen mennesker er bare håpløse, dessverre.

Skrevet

Du kan enten fortsette å overse det, eller prøve å ta en prat med dem og spørre hva du har gjort for at de skal mislike deg så fælt. Stort mer får du ikke gjort, noen mennesker er bare håpløse, dessverre.

Har prøvd å snakke med dem, men det er helt håpløst! Får ingen fornuftige svar, de bare kommer med kommentarer som at jeg har lagt opp til dette selv osv! Det mener jeg virkelig ikke at jeg har gjort. Jeg er en snill og ganske omtenksom jente, om jeg kan få si det selv, og vet at jeg aldri kunne gjort dette mot en av dem om det var de som fikk kontakt med han! Blir bare så trist og lei av hele situasjonen :(

TS

Skrevet

Få han til å snakke med de.

Anonym poster: 102f8207907e155db9b57f2d27abc1e7

• Liker 1
Skrevet

Få han til å snakke med de.

Anonym poster: 102f8207907e155db9b57f2d27abc1e7

this. Få han til å konfrontere de foran andre
Skrevet

Faen heller sjalu på deg jeg også! Ikke pga kjekkasen, men fordi jeg kom i faddergruppe med bare tards.

Uansett, enkelte jenter blir aldri voksne og å ikke få henge med tre jenter på hele studiet er vel ikke så ille.

Anonym poster: 90edb87c26d871b1bd9773075a824cb9

Skrevet

Be han som du driver på med spørre hva problemet er. Så får han fortelle at han liker deg godt, og kommer ikke til å endre på det. ;) Så får de bare forsette å tenke sånn som de vil.

Anonym poster: 733bb2ef0618c39a3fd32b32cfa74c13

Skrevet

Faen heller sjalu på deg jeg også! Ikke pga kjekkasen, men fordi jeg kom i faddergruppe med bare tards.

Uansett, enkelte jenter blir aldri voksne og å ikke få henge med tre jenter på hele studiet er vel ikke så ille.

Hehe, jeg gjorde det i fjor! Lite kult! Var litt heldigere denne gangen! :)

Det gjør meg ingenting at vi ikke er venner. Jeg har mange andre gode venner som støtter meg, i tillegg til at han faktisk er min! Problemet er bare at de drar med seg flere, og sprer rykter om meg på hele skolen! Så jeg får stygge blikk, blant annet, hver eneste dag. Det er utrolig tøft etter en oppvekst med mobbing hver eneste dag! Trodde ting skulle bli bedre når jeg faktisk kom på en høyskole, men så feil kan man altså ta..

TS

Skrevet

Hvor gammel er du? Du fremstår som utrolig umoden i åpningsinnlegget.

• Liker 3
Skrevet

Takk for det. Jeg er 21!

TS

Skrevet

Trodde ting skulle bli bedre når jeg faktisk kom på en høyskole, men så feil kan man altså ta..

Trodde jeg også, men nei enkelte steder har man samme sosiale hierarki som på ungdomskolen.

Forstår det er tøft,helt jævlig om du blir mobbet, men jeg tror ting ordner seg for deg nå, det er begrenset hvor lenge noen kan spre rykter om en jente som har et sosialt nettverk(du har jo venner og kjæreste som har venner). Man oppdager fort at ryktene ikke er sanne og da slår det tilbake på de bitre jentene.

Skrevet

Trodde jeg også, men nei enkelte steder har man samme sosiale hierarki som på ungdomskolen.

Forstår det er tøft,helt jævlig om du blir mobbet, men jeg tror ting ordner seg for deg nå, det er begrenset hvor lenge noen kan spre rykter om en jente som har et sosialt nettverk(du har jo venner og kjæreste som har venner). Man oppdager fort at ryktene ikke er sanne og da slår det tilbake på de bitre jentene.

Jeg håper du har rett, for jeg er skikkelig sliten nå! Det har jo foregått siden august, uten form for bedring! :(

TS

Skrevet

I all verden.. Den der var helt uprovosert. Kan du presisere akkurat hvor TS var "utrolig umoden"?

• Liker 10
Skrevet

Takk for det. Jeg er 21!

TS

wow. får håpe at du blir litt mer moden og vokser opp nå når du er begynt å studere.

Skrevet

wow. får håpe at du blir litt mer moden og vokser opp nå når du er begynt å studere.

Haha. Raring.

Skjønner det er slitsomt, TS. Du får fortsette å heve deg over dem. Jeg ville heller vært deg enn dem! Tenk så slitsomt det må være å konstant være så sjalu på deg. De sitter der og har det jævlig med seg selv, mens du har en superdigg fyr og flere gode venner. At du får stygge blikk er nok ikke gøy, det forstår jeg, men ikke la det trykke deg ned.

Forøvrig synes jeg ikke at forslaget om at kjekkasen din skal snakke med dem var en så dårlig idè.

• Liker 1
Skrevet

Haha. Raring.

Skjønner det er slitsomt, TS. Du får fortsette å heve deg over dem. Jeg ville heller vært deg enn dem! Tenk så slitsomt det må være å konstant være så sjalu på deg. De sitter der og har det jævlig med seg selv, mens du har en superdigg fyr og flere gode venner. At du får stygge blikk er nok ikke gøy, det forstår jeg, men ikke la det trykke deg ned.

Forøvrig synes jeg ikke at forslaget om at kjekkasen din skal snakke med dem var en så dårlig idè.

Forstår bare ikke hvorfor de gidder å være sjalu på meg. Ja, jeg har fått drømmetypen, men å bruke så mye tid og energi på å være sjalu på meg, det fatter jeg bare ikke! Dette er jenter som virkelig har utseende med seg, typen jenter som guttene snur seg etter osv! Jeg er ikke direkte pen, kanskje mer gjennomsnittlig. Såja.. :(

TS

Skrevet

Lite kult å si ;)

Anonym poster: 6637aed615677f30efdf989addc3fced

Skrevet

Hvilket studie går dere på?, er nysgjerrig på hva slike folk studerer...

Anonym poster: ac7cb8967d4de4ff45eeee65202d65ea

Skrevet

Hvilket studie går dere på?, er nysgjerrig på hva slike folk studerer...

Anonym poster: ac7cb8967d4de4ff45eeee65202d65ea

Vi studerer ikke det samme. Jeg studerer sykepleie, disse jentene studerer juss!

TS

Skrevet

Hvordan kan dere havne i samme faddergruppa da? Når dere ikke studerer det samme, og heller ikke på samme studiested? Sykepleier på høyskolen og juss på universitetet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...