Gå til innhold

Hvorfor skal jeg ta til takke med en gjevngammel dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når disse damene ikke var interessert i meg da jeg var yngere?

Anonym poster: 103cb5e238b30f57b3dc43f7903d1f8b

Videoannonse
Annonse
Gjest test123
Skrevet

Man kan ikke tenke sånn, om du må "ta til takke med en jevngammel dame" går på om du faktisk kan få noen yngre, ikke om du ikke fikk jevngamle damer tidligere.

Skrevet

Du selv bestemmer hva du skal "ta til takke med"

Anonym poster: a5b43ae57d4ced739220359f5810c0d4

Skrevet

kanskje du skal være glad noen vil ta til takke med deg?

• Liker 14
Skrevet

Man kan ikke tenke sånn, om du må "ta til takke med en jevngammel dame" går på om du faktisk kan få noen yngre, ikke om du ikke fikk jevngamle damer tidligere.

et går vel ikke bare på de to punktene. Sikkert mange som lurer; Er det automatisk bedre å få noe "yngre". Om han blir forelsket i en jevnaldrende eller tilhelst eldre enn seg så bør det jo være nettopp hun som er gjevest uansett alder!

Gjest test123
Skrevet

et går vel ikke bare på de to punktene. Sikkert mange som lurer; Er det automatisk bedre å få noe "yngre". Om han blir forelsket i en jevnaldrende eller tilhelst eldre enn seg så bør det jo være nettopp hun som er gjevest uansett alder!

Nei, han bør ta den yngste uansett!

Skrevet

Høres ut som TS har misforstått litt dette med forhold og kjærlighet :kyss:

• Liker 8
Skrevet

Mannssjåvinist?

Gjøre sånn som Rune Øygard kanskje?

Skrevet

Mannssjåvinist?

Skrevet

Du MÅ ikke ta til takke med jevngamle kvinner. Du kan faktisk takke nei.

Gjest test123
Skrevet

Tør ikke vitse om pedofili på nett:-(

• Liker 1
Gjest Morafin
Skrevet

Du MÅ ikke ta til takke med jevngamle kvinner. Du kan faktisk takke nei.

Ja og de jevngamle kvinnene kan prise seg lykkelige over å slippe deg!

Skrevet

Det trenger du da ikke! De fleste kvinner velger en mann som er noen år eldre enn henne selv, det er bare å se på statistikken. Det er gode muligheter for å finne en kvinne som er 3-10 år yngre hvis det er det du ønsker!

Skrevet

Tenkt på at det kan ha med modenhet å gjøre? Jenter blir stort sett fortere moden enn gutter.

Hvis du var av de guttene som viste sin interessen ved å klype, lugge, erte og base i snøen så skjønner jeg godt at de ikke ble betatt av deg.

Anonym poster: 479b8b634937003b7c56b7df8237b37d

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som TS har misforstått litt dette med forhold og kjærlighet :kyss:

Ikke umulig at han har misforstått litt, men NOEN helt vanlige (A4) menn tenker som så:

Hun brydde seg ikke om meg før, for ti år siden, for da var det bare de populære gutta (badboys) som fikk oppmerksomhet. Nå, når hun er 35, så er jeg plutselig "grei nok". Hun fikk ikke de mennene hun ville ha og gikk etter før, så nå "tar hun til takke" med meg.

Kanskje han er redd for å være mannen hun bare "tar til takke med?" Kanskje han føler seg som andre- eller tredje-valget hennes, er det noe grunnlag for et forhold?

Skrevet

det blir sikkert litt bedre når du blir fjorten.

Skrevet

Kanskje det blir bedre når du har lært deg forskjelleng på gjevn og jevn?

• Liker 1
Skrevet

Ikke umulig at han har misforstått litt, men NOEN helt vanlige (A4) menn tenker som så:

Hun brydde seg ikke om meg før, for ti år siden, for da var det bare de populære gutta (badboys) som fikk oppmerksomhet. Nå, når hun er 35, så er jeg plutselig "grei nok". Hun fikk ikke de mennene hun ville ha og gikk etter før, så nå "tar hun til takke" med meg.

Kanskje han er redd for å være mannen hun bare "tar til takke med?" Kanskje han føler seg som andre- eller tredje-valget hennes, er det noe grunnlag for et forhold?

Skal jeg si deg hvorfor menn tenker sånn?

fordi de ikke har vokst noe i hode fra da de var 15!

Ta til takke? man forandrer seg! Når man er 35 er det ikke kult med badboys, det er tilbakestående,man har vokst og man har lært,og man har åpnet øynene for noe nytt. Man VIL IKKE DE SAMME TINGENE MAN VILLE NÅR MAN VAR 15!!

Men det er åpenbart at gutter er like etter 10 og 20 år, så de får bare ha det så fint. Skal bli lesbisk.

Anonym poster: c46ec11f04485fc260b2e7f4bf5906d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...