Gå til innhold

han avlyste daten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på 1 date.Han skulle komme hjem til meg i går(han maste om det i 1 uke og det var jo hans ide å møtes igjen ),men så kom han hjem sent fra jobb og avlyste hele griea.Lurte på om vi kan ta det i dag.I dag sendte jeg mld og spurte om han kommer i kveld,men fikk ingen svar?!

Anonym poster: 27db028d584b0af2b499ea109102872f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker som en tosk som ikke respekterer din tid, rett og slett. Jobb-grunnen hans var god nok den, men å avlyse 2 dager på rad er ikke greit, da må du i så tilfelle ha en jævlig god grunn.

Skrevet

Han virker som en tosk som ikke respekterer din tid, rett og slett. Jobb-grunnen hans var god nok den, men å avlyse 2 dager på rad er ikke greit, da må du i så tilfelle ha en jævlig god grunn.

Utrolig rart ja :/Han skrev at han gledet seg skikkelig osv og så plutselig ingen svar.Det står at han har lest melding(fb chat).Vet ikke hva skal jeg tenke,men jeg sender ikke flere meldinger.Idiot!

Gjest Elissima
Skrevet

Han høres ut som en kuk. Har vært borti noen sånne selv. At uforutsette ting kan skje er helt forståelig, men 2 dager på rad? Really? Hadde ikke gidda bruke mer tid på en sånn fyr.

Skrevet

En jeg møtte på byen gjorde følgende:

Sendte sms om at han ville treffe meg igjen, ringer imorgen søndag..

søndag: fikk sms; har ikke tid, ringer deg i morgen

mandag: fikk sms; har ikke tid, ringer deg i morgen

tirsdag: ditto

onsdag ditto

torsdag ditto

fredag ringte han... da sa jeg hadetpåbadet!

• Liker 4
Skrevet

Heheh må nesten le :)Snakk om å være så teit...Han sender nok mld i morgen eller denne uken,men da er det min tur å ikke svare...

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Daten ble avlyst 1 time før vi skulle møtes. Jeg var nesten ut døra da det tikket inn en sms. Det var også bare den 3-4 gangen vi møtes.

Skrevet

Han ringte 10 min før vi skulle møtes,han kom sent fra jobb,må spise bla bla.Bulshit.Slettet ham fra fb :)Snakk om å være respektløs

Ts

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...