Gjest Xavia Skrevet 27. februar 2004 #1 Skrevet 27. februar 2004 Har aldri skjønt hvorfor sånne frossen pizza er proppet med PAPRIKA. Synes dere det er godt, og bruker du det når du lager hjemmelaget pizza? Forøvrig vil jeg gjerne få tips til godt fyll til hjemmelaget pizza.
Gjest Lea Skrevet 27. februar 2004 #2 Skrevet 27. februar 2004 Synes at paprika er godt på pizza. Men kan styre meg for frossenpizza. Paprikaen bør være i strimler og ikke små biter. På hjemmelaget pizza pleier vi å ha diverse kjøtt/kylling, mais, paprika, løk, champignon og jalapeños. Masse godt krydder er også nødvendig. Vi pleier å dele opp pizzaen i 4 deler (evt-. lage 2 stk som er delt i 2 deler hver). En del med skinke, champignon og paprika. En del med kjøttdeig, tomater og løk. En del med peperoni og ananas og en del med kylling, mais, tomater og paprika.
Væren Skrevet 27. februar 2004 #3 Skrevet 27. februar 2004 Her i huset er det også populært med paprika på pizza, men det er ikke hver gang vi pleier å ha paprika på. Greit med litt variasjon. Men det er forskjell på paprika'en på Grandiosa og fersk paprika som du har på hjemmelaget pizza.
Gjest Poirot Skrevet 27. februar 2004 #4 Skrevet 27. februar 2004 Jeg vil tro den er der av estetiske hensyn. Den er der ihvertfall ikke fordi det smaker bedre!
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2004 #5 Skrevet 28. februar 2004 Helt enig!! På frossen pizza tror jeg den er der for å "friske opp"utseendet.
Dødspingvinen Skrevet 28. februar 2004 #6 Skrevet 28. februar 2004 Paprika på pizza er og blir en uting. Varm paprika smaker ikke godt
Arkana Skrevet 28. februar 2004 #7 Skrevet 28. februar 2004 Jeg har aldri paprika på hjemmelaget pizza, men det er fordi jeg ikke liker paprika annet enn i rå form. Varm paprika er grusomt. På vår pizza bruker vi en enkel tomatsaus, og så enten hvitløksmarinert kylling, marinerte biffstrimler eller hjemmelagede hvitløkskjøttboller. Så har vi på løkringer, mais, chili i ringer, samboeren min har gjerne også oliven, ananas og champignon i skiver oppå. Krydder strør jeg ikke på, tørt krydder smaker fælt selv etter en runde i ovnen og egner seg best i selve tomatsausen. Osten er alltid en 50/50 blanding av cheddar (for smak) og mozzarella (herlig konsistens). Og en godf dæsj krydder i pizzadeigen er kjempegodt!
Gjest the imp Skrevet 28. februar 2004 #8 Skrevet 28. februar 2004 Tror ikke folk noen gang blir enig om hva som skal være på pizza På hjemmelaget pizza synes jeg paprika kan være godt, men på frossenpizza smaker den gjerne temmelig vassent. Selv synes jeg f.eks mais er en uting på pizza. Men hver sin smak
Gjest Myumi Skrevet 28. februar 2004 #9 Skrevet 28. februar 2004 Rød paprika er ikke noe særlig på pizza, grønn paprika derimot..... herlig.
Gjest Starya Skrevet 28. februar 2004 #10 Skrevet 28. februar 2004 Liker ikke paprika i mat av noe som helst slag, jeg.
Gjest Embla s Skrevet 28. februar 2004 #11 Skrevet 28. februar 2004 Jeg er kjempeglad i paprika, men ikke på frossenpizza. Der fungerer det ikke i det hele tatt.. En annen ting er at jeg er super allergisk mot paprika
Saeria Skrevet 29. februar 2004 #12 Skrevet 29. februar 2004 Paprika på pizza er og blir en uting. Varm paprika smaker ikke godt Helt enig med deg!
Gjest Diddl Skrevet 29. februar 2004 #13 Skrevet 29. februar 2004 Jeg syns paprika i strimler er godt på pizza, men Grandis-paprikaen er ikke noe særlig..
-ida- Skrevet 29. februar 2004 #14 Skrevet 29. februar 2004 Nei jeg tar det aldri på. Men marinert biff, kjøttdeig og bacon blir ofte brukt her i huset.
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #16 Skrevet 29. februar 2004 Smak og behag kan ikke diskuteres. Jeg, for eksempel, synes ananas er en FRUKT, og ikke egnet på pizza o.l.
Gjest Seleena Skrevet 29. februar 2004 #17 Skrevet 29. februar 2004 Enig, ananas på pizza er uting. Paprika derimot. NAM
Anki1971 Skrevet 1. mars 2004 #18 Skrevet 1. mars 2004 Jeg syns paprika er snadder til vanlig, men ikke på pizza! Syns den blir altfor myk og ekkel konsistens på når den er på pizza :-?
Gjest Tex Skrevet 1. mars 2004 #19 Skrevet 1. mars 2004 Liker hverken paprika eller ananas på pizza. Til vanlig derimot er jeg glad i begge deler, vel å merke uten pizza under....
Elze Skrevet 1. mars 2004 #20 Skrevet 1. mars 2004 Paprika er godt, også på pizza. Men frossenpizza er og blir vondt, med eller uten paprika!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå