Gå til innhold

Tips til greier i goodiebag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et budsjett å gå etter. Så må koste minst mulig til sammen! :P Skal ha 4-5 stykker. Jenter.

Tips til innhold? Tusen takk for svar! :D

Anonym poster: def59dbcbce859c07fd98c2d29497070

Skrevet

I hvilken anledning?

Anonym poster: 32011e99bc1c2fa7442e0560bd78c0ec

Skrevet

Har invitert mine ansatte til meg på fredag. Vil gi de en oppmerksomhet. Tenkte goodiebag var litt gøy.

Eller tips til noe annet? :)

Anonym poster: ae50c8faff92ecdc402e6e3ff41ee025

Skrevet

Jeg syns goodiebag er en god ide:)

Hva med negleakk? Det er ganske lett å få tak i billige neglelakker, feks depend eller kicks.

En annen ting er håndkrem, jeg liker godt den rosa man får kjøpt på boots (tror den heter hand food). Den koster vel ikke mer enn 30kr vil jeg tro.

Lypsyl/farget lypsyl. Det er vel sikker mulig å finne noen litt billige, uten at det blir de man kjøper på matbutikken.

Det er også mulig å putte spiselige greier oppi, f.eks. sjokolade eller te/kaffe (igjen litt mer fancy enn matbutikk, f.eks. pukka-te. Du kan kjøpe en pakke og gi noen poser til hver, da blir det ikke så dyrt).

Det var det jeg kom på nå :)

Anonym poster: 61f5d72bb10e772e7e03d6541d595482

• Liker 2
Gjest kittycat
Skrevet

søstrene Grene har gode, billige teer til 13-14 kr per pose. Ellers er Pukka populært. Og så kanskje noen sjokoladeibiter ja. Om du har tid til å vente er jo eyelipsface.no sin sminke superbillig! liksom, sulpudder til 15 kr. Lykke til :)

Skrevet

TS, hvis de ansatte er litt kvalitetsbevisst blir det fnysing over hvor gnien du er. Tanken er god, men hvis jeg hadde fått solpudder til 15 kr hadde den havnet i søppelet. Billig sminke og billig skvip - nei takk.

Noe som hadde vært aktuelt kunne vært Body Butter fra The Body Shop osv, i den prisklassen.

Anonym poster: d2439ceb454faa33f3f4340f8ae5ecfc

• Liker 5
Gjest kittycat
Skrevet

solpudderet var bare et eksempel. vet at øyenskyggeprimeren, til tross for prisen har slått mange andre merker og da syns jeg det burde holde

Skrevet

Litt over the top kanskje? :fnise:

Anonym poster: 91641b4dbb5f3e852a6df5a9d10825e9

Skrevet

Hva med sånne rosa brystkreft sløyfer? :)

Hva med lypsyl fra EOS? Koster en 70-80 kr på cubus tror jeg, og har hørt mye godt om dem.

Så kan du jo kanskje lage noe selv, fancy konfekt sjokolade f.eks:

http://www.dinmat.no...kt/Kokoskonfekt

http://www.dinmat.no...t/Pistasjekuler

http://www.dinmat.no...Nøttekonfekter

Har du noen kreative talenter? Maling, skriving, tegning, sy, strikke etc. så kan du jo lage noe slikt også. Selv elsker jeg å få hjemmelagde ting:D

Så koster vel ikke sånne pakker med ansiktsmasker allverden heller? Vet ikke hvor effektive dem er da, men de har dem på Cubus.

Skrevet

Har et budsjett å gå etter. Så må koste minst mulig til sammen! :P Skal ha 4-5 stykker. Jenter.

Tips til innhold? Tusen takk for svar! :D

Anonym poster: def59dbcbce859c07fd98c2d29497070

En klementin, en boks med rosiner, en refleks (med reklame), en ballong og en marsipangris.

Nei, vent. Det var til juletrefesten....

...på 70-tallet.

• Liker 2
Skrevet

Hvis sjefen min hadde gitt meg en goodiebag hadde jeg ledd henne opp i ansiktet. Ansatte ønsker seg følgende: høyere lønn, ekstra bonus, fleksibel arbeidstid, tilgang til god kaffe/te/fersk frukt/sunn lunsj, ergonomiske stoler, fri i jula osv. osv.

Det de ikke ønsker seg er bestikkende goodiebags fylt av billig dritt som er handlet på budsjett.

• Liker 1
Skrevet

Hvis sjefen min hadde gitt meg en goodiebag hadde jeg ledd henne opp i ansiktet. Ansatte ønsker seg følgende: høyere lønn, ekstra bonus, fleksibel arbeidstid, tilgang til god kaffe/te/fersk frukt/sunn lunsj, ergonomiske stoler, fri i jula osv. osv.

Det de ikke ønsker seg er bestikkende goodiebags fylt av billig dritt som er handlet på budsjett.

Kjære vene så negativt da. Må vel kunne sette pris på en liten oppmerksomhet fra sjefen selv om det ikke er høyere lønn vel? Får være grenser for materialisme.

Anonym poster: 8c82341f7ac8ed3da3a17a1863b7f080

• Liker 2
Skrevet

Kjære vene så negativt da. Må vel kunne sette pris på en liten oppmerksomhet fra sjefen selv om det ikke er høyere lønn vel? Får være grenser for materialisme.

Det er jo ikke materialisme å ikke ønske seg en goodiebag????

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

goodiebag må da bare være en bonus i hverdagen, bedre enn ingenting

Skrevet

Det er jo ikke materialisme å ikke ønske seg en goodiebag????

Å kun være interessert i høyere lønn fra sjefen må jeg si jeg linker til materialisme.

Å ikke ville ha en goodiebag fordi du mener den "inneholder dritt" synes jeg er litt forkastelig når noen legger seg flid i å gi deg en oppmerksomhet.

Skrevet

L'Oreal har sånne småflasker meg neglelakk til 49 kroner stykket i mange fine farger, jeg har fargen 503 og synes den er helt perfekt i høst.

Har swatchet den her.

Ellers støtter jeg forslaget om kaffe eller te, f.eks. fra Søstrene Grene, og gjerne litt sjokolade. Har du kanskje en sjokoladebutikk i nærheten med litt fancy konfekt?

Har du imidlertid tid til å vente på post anbefaler jeg Iherb! De har et godt utvalg av spennende te, og jeg elsker Weleda Everon Lip Balm, den er kjempegod og koster kun rundt 25 kroner på Iherb - og 79 på Sunkost.

Kan budsjettet strekkes enda litt ville jeg kjøpt lip balm fra NUXE, finnes på Apotek 1 til rundt 120 kroner, og litt billigere på FeelUnique, og den er HELT fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...