Lilliani Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Eeeendelig har jeg funnet to parfymer jeg bare eeelsker! Jeg har så utrolig lenge vært på utkikk etter den perfekte parfymen for meg! Litt av problemet jeg har hatt med parfymer er at lukten forsvinner nesten med en gang. Og ja, den forsvinner helt, det er ikke bare det at jeg ikke kjenner den! Red sin av Christina Aguilera Radiance av Britney Spears Er veldig fornøyd med disse! De lukter veldig godt og sitter lenger enn de fleste andre parfymer jeg har prøvd! Hvilken parfyme bruker du?
Gjest Sakone Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Jeg bruker Acqua di Gio av Armani og er veldig fornøyd med den Endret 16. oktober 2012 av Sakone 2
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Har enda ikke funnet en eneste kjendisparfyme jeg liker, men liker denne: Endret 16. oktober 2012 av Liquorice
Lilliani Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2012 Har enda ikke funnet en eneste kjendisparfyme jeg liker, men liker denne: Åh, ja den er god!
Noir Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Hugo Boss Deep Red! Denne har vært "min" lukt i mange år. Passer meg godt. Ikke noe fan av sportslige eller superfriske dufter, det passer ikke meg. Også foretrekker jeg Eau de Perfume. En annen favoritt er La Prairie Midnight Rain Sheer Mist (men helvete for et langt navn de skulle gi den), og Diors j'Adore bruker jeg også litt. Edit: bilde Endret 16. oktober 2012 av Noir
Månestråle** Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Chanel Chance, Lolita Lempicka og Stella (Stella McCartney).
Noir Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Chanel Chance, Lolita Lempicka og Stella (Stella McCartney). Jeg har faktisk brukt ALLE de tre før 1
Gjest Loverdose Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Diesel Loverdose. Også er Armani Code for kvinner veldig god... Brukte den før jeg fant Loverdose.
Grønt blad Skrevet 16. oktober 2012 #11 Skrevet 16. oktober 2012 Miss Dior. Jeg liker den godt. Jeg bruker kun Eau de Parfum. Den sitter hele dagen, men blir ikke for sterk.
Minttu Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Dsquared She Wood (Finnes et par typer, men er den rosaaktige)
Harlequin Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Den nyeste til Jimmy Choo (har den egentlig noe navn?) og Sexy Darling (for et jalla navn...) av Kylie Minogue. Ellers er jeg også fan av Hugo Boss' Femme Edit: skrivefeil Endret 16. oktober 2012 av Harlequin
kills Skrevet 16. oktober 2012 #14 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Viva La Juicy Flowerbomb Miss Dior Cherie Loverdose Av kjendisparfymer så liker jeg Britney Spears Fantasy og Midnight Fantasy. Forventet at Lady Gaga sin skulle lukte godt etter å ha sett ingrediensene, men fy søren for noe søppel. Endret 16. oktober 2012 av kills
Nebula Skrevet 16. oktober 2012 #15 Skrevet 16. oktober 2012 Chanel Chance,endelig en parfyme jeg ikke får vondt i hodet og nesa av,eller kvalm! :D
Mermaid Blues Skrevet 16. oktober 2012 #17 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg bruker denne, synes den er innmari god: Litt vanskelig å få tak i da jeg bodde i Norge, men har brukt den fast siden 2007 Paco Rabanne tester ikke på dyr, og tidligere (om ikke fortsatt, det er jeg ikke sikker på) gikk mye av inntektene fra denne parfymen til AIDS-forskning. Vinn-vinn-vinn, med andre ord=)
Strixvaria Skrevet 16. oktober 2012 #18 Skrevet 16. oktober 2012 Burberry Weekend er min hverdagsparfyme og soleklare favoritt. Ikke for mye av noe - jeg orker ikke typiske rosa-parfymer, og "krydder"-parfymer blir for voldsomme for meg, men Weekend er perfekt. Har også en MBMJ Daisy (lyserosa) som jeg bruker inniblant. Tidligere har jeg brukt Versace Bright Crystal, som er sterkere enn de andre, men som lukter godt når jeg får den på huden - litt mer "finparfyme"
_Aries Skrevet 16. oktober 2012 #19 Skrevet 16. oktober 2012 Disse parfymene fra Jean Paul Gaultier elsker jeg! Ooog, jeg kan ikke glemme denne.
Gjest BabyBlue Skrevet 16. oktober 2012 #20 Skrevet 16. oktober 2012 L'Eau de Chloe Features sparkling citrus accords reminiscent of refreshing lemonade, accords of rose petals and natural distilled rose water that give a dewy character to the fragrance, and warm and elegant veil provided by patchouli. Det er en grønnere og friskere versjon av originalen, som er altfor pudderaktig og oppvasksåpe for min nese. Denne er perfekt og kveler ikke de rundt meg. Ingen kan lukte den med mindre de står helt inntil meg, gir meg en klem eller om jeg forter meg ut av et rom så luften settes i bevegelse, noe som er kjempegreit. Jeg vet selv hvor herk det er med parfymer som kan luktes på flere meters avstand siden en lukt ikke er for alle. Den gjør ikke at folk sniffer ut i lufta av nysgjerrighet, men du forsvinner ikke helt i mengden heller. Skulle gjerne hatt en varmere duft til vinteren, da... Dessverre føler jeg at de fleste enten er for søte (syntetisk vaniljeeeeeee! ) eller for orientalske og krydrede, noe som ikke er helt meg. Vanskelige greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå