AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Mange som gjør det? Er til jul halvveis i en helsefagelig bachelor...tror ikke jeg ønsker å jobbe med det, hverfall ikke fulltid. Derfor lurer jeg på om det er andre her om jobber med noe annet enn det de er utdannet til? :-) Hva er du utdannet, og hva jobber du med? Anonym poster: 3f714c11c89e20bbf75e8120f1b307b0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Ja jeg vet hvordan det er...Jeg har studert språk, kultur og markedsføring i løpet av 6 år og har 2 og en 1/2 bachelorgrader!Vet heller ikke hva jeg vil gjøre med livet mitt:( Har så lyst å jobbe med noe internasjonalt, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem på å søke på jobber, for jeg vet ikke hva jeg vil jobbe med:S Trengte en jobb raskt siden det var litt manko på penger, fikk jobb i en interiør butikk og jeg elsker det:D Jeg tenkte at om jeg liker dette kan jeg jobbe med dette en stund, så kan jeg heller bytte beite senere:) Men ja jeg er litt redd for at jeg blir for "gammel" til å få bruk for utdanningen min siden jeg ikke har fått relevant erfaring enda... Jeg vet at mange begynner på ny bachelor om de føler de ikke har valgt rett, eller bare begynner å jobbe i ufaglærte jobber for å så jobbe seg oppover. Anonym poster: 57b1c0f94d5f6eae8f4867a1f727ff0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå