Gå til innhold

Vil ikke ha kjæreste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel ett år nå og begynte for kanskje 4 mnd siden og trives ordentlig alene.

Har profil på sukker og har møtt et par stk. Skal egentlig møte han ene igjen, vi var absolutt på samme planet og har var ålreit. Men jeg tror ikke jeg er keen rett og slett. Ikke på han, og ikke på noen andre. Ikke sånn kjærestegreier. Tror jeg bare skal si det som det er.

Ser bare problemer med menn og klarer ikke stole på menn som kjærester. Troen på "den store kjærligheten" og mannen med stor M er rimelig fjernt.

Vil fortsette å bo alene. Trives veldig godt med det og er ikke klar for å bli såret. (føler det alltid vil ende med det) Venner og nye mennesker kan jeg tenke meg, men tror ikke jeg er klar for noen kjæreste. Eksen har fått seg ny nå og jeg vil ikke ha han heller, så det er ikke han som henger igjen. Var litt trist når jeg fikk vite at han hadde ny, fordi jeg følte meg dårlig som ikke har ny enda, men jeg vil faktisk ikke.

Noen andre som har hatt sånne følelser og tanker? Hva gjorde dere? Føler meg alene og veldig rar. Er bare 20 år forresten.

Jeg tenker om jeg burde slette profilen på sukker slik at jeg slipper å få dårlig samvittighet for alle som skriver til meg der også...

Anonym poster: 4a8acba84e3265890e525fb682413dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er jo "bare" 20 år, det er ikke sånn at alle MÅ ha kjæreste på den alderen der (eller i noen andre aldre forsåvidt). Mange jeg kjenner som trives best som singel :) Synes ikke du er rar.

Endret av kaffemor
  • Liker 1
Skrevet

Slapp av og ta ting som de kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...