Gå til innhold

Vinter og jogging..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg erstatte jogging ? Her så blir det is på bakken, og kan derfor ikke jogge på vinteren. Men hvordan kan jeg erstatte det? Jeg vil ikke gå ned til at jeg bare kan jogge 50 meter strekk igjen..

Anonym poster: aa9f0e777b37de139fd6aa57d3c2983f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som svarer.. :trist:

Skrevet

Du kan jo kjøpe deg sko med pigger? Har ikke prøvd det selv ennå, men hører at det skal være OK. Eventuelt kan du jo jogge på mølla?

Anonym poster: ca3bbc8f662e8078442a4fb323849c63

Skrevet

Inne på mølle, i svømmebassenget, på spinningsykkel, langrennsski? Blir ikke helt det samme men... Eventuelt prøve å finne noe skogsvei-aktig der det er snø og ikke is? Tungt å jogge på, men fungerer bra.

Skrevet

Som over! Og det går an å kjøpe brodder som man kan feste under skoene. Er det ingen som strør heller? Nå veit jo ikke jeg hvor du pleier å jogge da, men det pleier å bli strødd på fortau og sånt om vinteren!

Skrevet

Hvordan kan jeg erstatte jogging ? Her så blir det is på bakken, og kan derfor ikke jogge på vinteren. Men hvordan kan jeg erstatte det? Jeg vil ikke gå ned til at jeg bare kan jogge 50 meter strekk igjen..

Jeg løper ute hele vinteren. Har gode løpesko med faste pigger.... Hadde ikke stolt på brodder, som jeg ser noen har foreslått.... (de kan skli under skoen og forflytte seg....)

Jeg løper både på is og hard snøsåle, aldri hatt noen problem med å skli....

Gjest Tigress
Skrevet

Broddar funkar faktisk fint, altså. Husbonden har faste piggar og dei har blitt slått inn etter kvart - broddar er billegare og enklare å skifte ut.

Elles er det jo mølle (= zzzzzz), spinning, symjing.

Gjest strykebrett
Skrevet

Løper med Yak-Traks om vinteren, det fungerer helt utmerket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...