Gå til innhold

Mistet du fett i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du slanket deg, ble du tynnere i ansiktet da? eller fikk mer "form" i ansiktet..

Anonym poster: 3494aea2d71245f2ee492205f61f97ed

Videoannonse
Annonse
Gjest Vena Cava
Skrevet

Mistet fett i ansiktet også, som resten av kroppen.

Skrevet

Mistet aller først fettet i ansiktet jeg, og ble mye mer markert fordi trekkene mine da kom bedre frem.

Anonym poster: d1e480cc0e13964400e08134c137533e

• Liker 1
Skrevet

Mistet aller først fettet i ansiktet jeg, og ble mye mer markert fordi trekkene mine da kom bedre frem.

Anonym poster: d1e480cc0e13964400e08134c137533e

Samme her. :)

Anonym poster: 8cb3f7318ac0e8f3f41208e91d595027

Skrevet

Ikke et gram. Har hatt vektnedgang pga. sykdom (endte opp på 181/52, men når jeg ser bilder fra den tiden av bare hodet mitt ser jeg ut som tidenes mest kjernesunne person med runde, røde eplekinn.

Anonym poster: 8f67afae09afdbf943620be376b3b950

Skrevet

Mistet fett i ansiktet relativt fort under slankingen ja :)

Skrevet (endret)

Når du slanket deg, ble du tynnere i ansiktet da? eller fikk mer "form" i ansiktet..

Jeg får litt mer markerte kinnbein, men jeg har omsider askeptert det faktum at jeg fra naturens side har et litt rundere ansikt enn andre.

Skal jeg få vekk alt dette må jeg bli sykelig tynn, men det er ikke attraktivt.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Jepp, noe av det første som synes på meg er ansiktet.

Skrevet

okei :) tror dere at jeg også kommer det ? jeg har så rundt et ansikt, synest jeg ahdde mer "form" på det før , hm

Skrevet

Samme som flere sier her. Første som forsvant på meg var fettet i ansiktet.

Skrevet

Da jeg for noen år siden gikk ned godt over 20 kg, så man det meget tydelig på ansiktet. Skikkelig kontrast på før- og etter-bilder. Det var også mange som sa til meg at jeg var blitt så tynn i ansiktet, og at haken min ble mye tydeligere (fordi dobbelthaken ble borte).

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg går opp og ned overalt omtrent, også i ansiktet. Leggene varierer lite. Men noen ser ut til å kun gå opp og ned fra livet og ned omtrent. Det er sikkert mye variasjoner fra person til person på dette også.

Skrevet

Jeg har variert med 20 kg, og ser forskjell på ansiktet.

Får mer fett i ansiktet rett og slett, og litt småtendenser til dobbelthake om man kikker ned.

Har ikke rund ansiktsform, så ble ikke "lubben" i ansiktet på samme måte som ellers.

Kan ikke si at jeg har hverken penere eller mindre pen ansiktsform før og etter, fikk like mye komplimenter fort ansiktet uansett vekt.

Men det var faktisk ei som ikke kjente meg igjen umiddelbart etter vekttap pga ansiktet, hun måtte se to ganger på meg.

Anonym poster: d86a5af20e8f55e34fc0cc831bfb782f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...