AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Spørsmålet er rart, men hvordan skal jeg bli respektert igjen, hvordan skal jeg ta en manns respekt for meg, leve i et godt forhold, i harmoni osv. Jeg krabbet halvdød ut av et forholdet der svinet sitter i fengsel for det han gjorde mot meg, saken kom opp i media flere ganger og jeg har fått det trykket i trynet i lokalavisa når en minst trenger det. Nå som alt er over, dritten i fengsel, så sitter jeg her da....... Hvordan skal jeg treffe bra menn? Jeg ble så ødelagt av det forholdet at jeg har null selvrespekt igjen, null selvfølelse, NULL selvtillit. Jeg går i terapi, det har jeg gjort lenge, men det føles som om jeg skal bygge hus, og jeg bygger det med småstein, når jeg bygger opp igjen disse følelsene.. Den dritten tok fra meg 3 år i forhold, og ytterligere de årene det kommer til å ta å bli normal igjen, jeg er så forbannet!!!!!!! Anonym poster: 2c098f53d5933ba2d34b4d06bbd98d25
XMelissax Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Uff.. stakkar deg, vet ikke hva jeg skal si.. har aldri opplevd noe lignende selv, men sender deg gode tanker og varme klemmer <3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Sikkert bra å være alene en stund i hvert fall. Lær deg å sette pris på deg selv i ditt eget selskap, så vil du også respektere deg selv mer og ikke være avhengig av en annen person. Anonym poster: 6d29b26d47787f87b79b867509a54ac3 2
-Jiinxs- Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Støtter forslaget med å heller være alene. Du trenger ikke en mann for å bygge deg opp igjen.
Gjest gjesttt Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Spørsmålet er rart, men hvordan skal jeg bli respektert igjen, hvordan skal jeg ta en manns respekt for meg, leve i et godt forhold, i harmoni osv. Jeg krabbet halvdød ut av et forholdet der svinet sitter i fengsel for det han gjorde mot meg, saken kom opp i media flere ganger og jeg har fått det trykket i trynet i lokalavisa når en minst trenger det. Nå som alt er over, dritten i fengsel, så sitter jeg her da....... Hvordan skal jeg treffe bra menn? Jeg ble så ødelagt av det forholdet at jeg har null selvrespekt igjen, null selvfølelse, NULL selvtillit. Jeg går i terapi, det har jeg gjort lenge, men det føles som om jeg skal bygge hus, og jeg bygger det med småstein, når jeg bygger opp igjen disse følelsene.. Den dritten tok fra meg 3 år i forhold, og ytterligere de årene det kommer til å ta å bli normal igjen, jeg er så forbannet!!!!!!! Anonym poster: 2c098f53d5933ba2d34b4d06bbd98d25 Sinne er bra, da hamrer du ned et nytt og sterkere fundament i det nye huset du bygger. Du sier Nei! til å bli behandlet slik igjen. Du har rett til å kjenne på raseriet. Du vil bygge deg selv, sterkere, det tar tid, og det går også uten en mann, du vil endre deg, og tiltrekke deg helt andre typer menn, men som respekterer deg, når du også har satt sterke grenser i deg selv. Det vil bli en indre kraft, det kan være livs endrende å vite at psykopater og mennesker som ikke respekterer andres grenser, er instinktivt tiltrukket av de som viser at de er sårbare, ikke bare med å være myke, men litt for harde utad, litt for avvisende, de forventer den kjærlighetssultne bak forsvaret. Normale menn respekterer de tegnene man viser som sier at man vil ha avstand, de som ikke bryr seg, tramper rett igjennom, og ofte tror kvinner at de er da den rette, den som vant fram alikevell. Det er ikke bare offeret som finner psykopaten, psykopaten søker sitt offer. Viktig psykologi å vite, for å beskytte seg selv bedre. Men aldri mer for deg, det er et løfte du må gi deg selv, og du vil vite at du vil aldri leve slik igjen, fordi du vil ikke akseptere det, og det er i din makt. Men vi blir forskjøvet selv også, i våre reaksjoner og følelser, og det tar både tid og ny erfaring å finne balansen igjen, i en annen og bedre virkelighet. Det var en gang min prosess også. til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå