Gå til innhold

Dette er hvor ekstreme feminister er

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=toSGrot67CM

Denne jenta er helt gal. Hva er det som har gjort henne så gal? Hva er det som får henne til å tenke i så ekstreme retninger som det hun gjør? Feminismen.

Man trenger ikke være psykiatriker for å forstå at denne jenta er riv ruskende gal. En riv ruskende gal feminist.

Her i Norge gir vi de millioner i statsstøtte og kaller det "jenteforsvaret". Galskap i system kalles det på godt norsk.

Kanskje feminisme hører hjemme i ICD-10 som en egen diagnose? "Hun er gal, helt fra sans og samling, hun er en feminist".

Anonym poster: 2ad32bcd120443230377592244391615

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=toSGrot67CM

Denne jenta er helt gal. Hva er det som har gjort henne så gal? Hva er det som får henne til å tenke i så ekstreme retninger som det hun gjør? Feminismen.

Man trenger ikke være psykiatriker for å forstå at denne jenta er riv ruskende gal. En riv ruskende gal feminist.

Her i Norge gir vi de millioner i statsstøtte og kaller det "jenteforsvaret". Galskap i system kalles det på godt norsk.

Kanskje feminisme hører hjemme i ICD-10 som en egen diagnose? "Hun er gal, helt fra sans og samling, hun er en feminist".

Mulig hun er gal, men man kan ikke nekte for at hun er heit.

Anonym poster: 6d3ddc8c1fe672a2a17ffa6030c8302e

• Liker 4
Gjest Wanderlust
Skrevet

Skal vi med det samme tilføye mannsjåvinisme og generalisering til den listen?

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er masse rare kriger på youtube,

Kreasjonister vs vannlige folk finnes hundrevis av vidoer der folk som kan vitenskap debunker kreasjonister.

Rasister mot smarte folk, masse rasister som lager videoer, som igjen blir debunka.

MRAs vs radical feminist, dette er morsom, på en side har du ektreme mannfolk som påstår de nå er slaver under kvinne samfunnet, så har du syke feminister som mener at viss en man ser på dem på gata er det det samme som voldtekt osv. Begge sider er helt gale.

Så har du sex positiv feminists som da kranger med både radikale feminister og MRAs

• Liker 4
Skrevet

Skal vi med det samme tilføye mannsjåvinisme og generalisering til den listen?

Mannsjåvinisme, - ja da mener du vel at det betyr at menn vil være delaktige i abort/fødsel ansvaret?

Skrevet

Mulig hun er gal, men man kan ikke nekte for at hun er heit.

Anonym poster: 6d3ddc8c1fe672a2a17ffa6030c8302e

Kroneksempel på kvifor kvinner er feministar.

• Liker 4
Gjest Darthoven
Skrevet

Who gives a s...? Lever gjerne i en verden styrt av hotte damer! Bedre det enn en verden styrt av ravende gale stygge gamle menn. Denne kvinnen for universal-president!

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er mest sannsynlig feminister fordi kvinner som en homogen gruppe er svakere anlagt enn menn. En mann har respekt i kraft av det å være en mann, han behøver ingen organisasjon som skal fremstillle menn som gode og rettskafne mennesker. Dersom et menneske ikke klarer å fremstille seg som et menneske i kraft av det å være et menneske, haha, da er du ikke mye til menneske!! =)
  • Liker 3
Skrevet

Kvinner er mest sannsynlig feminister fordi kvinner som en homogen gruppe er svakere anlagt enn menn. En mann har respekt i kraft av det å være en mann, han behøver ingen organisasjon som skal fremstillle menn som gode og rettskafne mennesker. Dersom et menneske ikke klarer å fremstille seg som et menneske i kraft av det å være et menneske, haha, da er du ikke mye til menneske!! =)

Det var ein idiotisk og historielaus påstand, og det trur eg du veit. Håpar eg.

• Liker 1
Skrevet

Det var ein idiotisk og historielaus påstand, og det trur eg du veit. Håpar eg.

Du er feminist fordi du føler deg underlegen han mannen som står ved siden av deg. Hadde du følt deg likestilt så hadde du heller ikke behøvd å måtte være feminist!
  • Liker 5
Skrevet

Du er feminist fordi du føler deg underlegen han mannen som står ved siden av deg. Hadde du følt deg likestilt så hadde du heller ikke behøvd å måtte være feminist!

At me ikkje er likestilt handlar ikkje om at eg føler at menn er betre enn eg. Det handlar om sosiale/kulturelle/økonomiske strukturar. Men det er jo ikkje mogleg å forklare det for deg, med teoriane dine om at alle som arbeidar for rettane til ei spesiell gruppe eigentleg foraktar denne gruppa.

• Liker 3
Skrevet (endret)

At me ikkje er likestilt handlar ikkje om at eg føler at menn er betre enn eg. Det handlar om sosiale/kulturelle/økonomiske strukturar. Men det er jo ikkje mogleg å forklare det for deg, med teoriane dine om at alle som arbeidar for rettane til ei spesiell gruppe eigentleg foraktar denne gruppa.

Feil feil. Jeg lurer bare på når det kommer en kvinne som vil tale menneskenes sak, og ikke bare kvinnenes sak? Når kommer den kvinnelige feministen som ser menns urettferdigheter, slik menn tidligere var feminster og talte kvinnenes sak? Mannen ibsen skrev et dukkehjem og skapte seg et feminstisk ikon, kalt Nora, verdenskjent fra argentina til japan.

Hvorfor er det ingen kvinner som nevner at 96% av alle som er i fengsel er menn, og det er beviset for sosiale/kulturelle/øknomoniske strukturer? Eller at det er fem ganger så mange menn som tar selvmord enn kvinner, - eller at brystkreftforeningen får mer mediaomtale enn prostatakreft, - selv om det er flere menn som får prostata enn kvinner som får brystkreft!!??

Svar på de du!

Endret av waco
  • Liker 4
Skrevet

Feil feil. Jeg lurer bare på når det kommer en kvinne som vil tale menneskenes sak, og ikke bare kvinnenes sak? Når kommer den kvinnelige feministen som ser menns urettferdigheter, slik menn tidligere var feminster og talte kvinnenes sak? Mannen ibsen skrev et dukkehjem og skapte seg et feminstisk ikon, kalt Nora, verdenskjent fra argentina til japan.

Hvorfor er det ingen kvinner som nevner at 96% av alle som er i fengsel er menn, og det er beviset for sosiale/kulturelle/øknomoniske strukturer? Eller at det er fem ganger så mange menn som tar selvmord enn kvinner, - eller at brystkreftforeningen får mer mediaomtale enn prostatakreft, - selv om det er flere menn som får prostata enn kvinner som får brystkreft!!??

Svar på de du!

Alle som arbeidar for rettane til ei spesiell gruppe, fokuserar jo på denne gruppa. Diabetesforeiniga arbeidar ikkje for rettane til dei med slitasjegikt. Sånn er det berre. Men feministanes mål er jo at alle mennesker skal vera likestilte, og bruke evnene sine utan å verte hindra av kjønnet sitt.

At dei fleste innsatte i fengsler er menn, er i alle fall eit dårleg døme på kvifor det er "synd på" menn - det er jo så enkelt som at menn bryter lova oftare enn kvinner. Og det har mykje med kjønnsroller og gjera. Når det gjeld sjølvmord, er det vel ganske mykje fokus på føregygging av dette. Prostatakreft er eg einig i at det er lite fokus på ift brystkreft.

• Liker 1
Skrevet

Alle som arbeidar for rettane til ei spesiell gruppe, fokuserar jo på denne gruppa

Feminister arbeider kun for rettighetene til kvinner. Ikke for alle mennesker, kun for kvinner. Busted!

• Liker 3
Skrevet

Feminister arbeider kun for rettighetene til kvinner. Ikke for alle mennesker, kun for kvinner. Busted!

Dei arbeidar i hovudsak for kvinners rettar ja, det har eg då aldri lagt skjul på. Det er ingen som påstår at dei ikkje gjer det.

Skrevet

Dei arbeidar...for kvinners rettar ja, det har eg då aldri lagt skjul på. Det er ingen som påstår at dei ikkje gjer det.

Godt. Da er vi i det minste enige om det.

Da er det jo bare tøv å hevde at feminister bryr seg om rettighetene til menn. Langt er de fra å bry seg om noen likheter. I stedet er de mannshatende, slik jenta i videoen i HI. De hater menn, rett og slett.

• Liker 5
Skrevet

Alle som arbeidar for rettane til ei spesiell gruppe, fokuserar jo på denne gruppa. Diabetesforeiniga arbeidar ikkje for rettane til dei med slitasjegikt. Sånn er det berre. Men feministanes mål er jo at alle mennesker skal vera likestilte, og bruke evnene sine utan å verte hindra av kjønnet sitt.

At dei fleste innsatte i fengsler er menn, er i alle fall eit dårleg døme på kvifor det er "synd på" menn - det er jo så enkelt som at menn bryter lova oftare enn kvinner. Og det har mykje med kjønnsroller og gjera. Når det gjeld sjølvmord, er det vel ganske mykje fokus på føregygging av dette. Prostatakreft er eg einig i at det er lite fokus på ift brystkreft.

Når halvparten av de innsatte i fengsler i afghanistan er kvinner, - er det så enkelt som at halvparten av alle som bryter lovene er kvinner, - eller at lover har favorisert det ene kjønnet fremfor det andre? At du ikke en gang forstår at det er lovene som skaper kriminalitet, - så viser det seg bare hvor lost du egentlig er.

Bra at du innrømmer at feminster taler kvinnenes sak og ikke menneskene sak. Det er akkurat derfor jeg er antifeminst, - da jeg tror på menneskeheten og ikke kvinnekjønnet.

Dersom en feminist taler kvinnens sak, så kan man si at mannsjåvinistene taler mennenes sak- og da blir spørsmålet til de ivrigste tilhengere av feminster, - likestiller dere mannsjåvismen og feminismen?

Bør mannsjåvinismen ta like stor plass i samfunnet som det feminster tar plass?

- Tilslutt. Hva synes du om en mann som heller ivrer for mennenes rettigheter kontra, - menneskenes rettigheter? Vil ikke du heller tro på en som taler menneskehetes sak kontra kvinners sak?

• Liker 5
Skrevet

Godt. Da er vi i det minste enige om det.

Da er det jo bare tøv å hevde at feminister bryr seg om rettighetene til menn. Langt er de fra å bry seg om noen likheter. I stedet er de mannshatende, slik jenta i videoen i HI. De hater menn, rett og slett.

Det sjukeste er at kvinner ser det på som helt allminnelig at menn skal være feminster og tale kvinnenes sak. Menn blir ansett for å være dårlige mennesker om de bare står frem for menn sine rettigheter.

Da blir spørsmålet, - hvorfor har ikke kvinner den samme trang til å forstå det annet kjønn, slik kvinner forlanger at menn skal akspetere feminsmen, - til at kvinner taler menns sak?

- Er det faktisk ingen kvinner i hele verden som føler at det er urettferdig at 96% av alle som er innsatte er menn, mens det for 100 år siden var nærmere halvparten hver?

Det blir jo helt rart for meg som en mann å spørre en dama hvorfor det er sånn, når hun ikke en gang forstår at det er en problemstilling!!

• Liker 1
Skrevet

Det blir jo helt rart for meg som en mann å spørre en dama hvorfor det er sånn, når hun ikke en gang forstår at det er en problemstilling!!

Feminisme handler ikke om likestilling eller å forstå andre. Det har det ikke gjort siden 50-tallet. Det handler om å hate menn (les feks. Catharine MacKinnon, feminist fra 70-tallet) og å opphøye kvinnen. Videoen i hovedinnlegget er et veldig fint eksempel på hvor feminismen er på vei. Konsekvensen av dette mannshatet er det samme som konsekvensen av jødehatet i sin tid, til slutt ender det med at man prater om "den endelige løsning".

Jeg tror ikke imli mener noe ondt, på samme måte som de fleste som støttet opp om jødehatet ikke mente noe ondt. De lot seg bare forføre. På samme måte som imli og mange andre kvinner lar seg forføre av feminismen. Men konsekvensen er altså før eller siden "den endelige løsning".

Grunnen til det er at ingen lenger bryr seg om eller forstår mannen. Man har indoktrinert en tankegang som gjør at menn ikke lenger ses på som like fullverdige og viktige som kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Her medgir du jo at det bare er kvinner som regnes som feminister. Du skrev ikke, "kroneksempel på korfor menneskjer er feministar", du skrev at det bare er kvinner som er det. Selv om du ikke er klar over det så har du alt lært deg å tenke på menn som ikke likeverdige.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...