Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Advarsel: Litt skrytetråd

I midten av september gikk jeg opp på vekta som viste 87.8 kg, og jeg bestemte meg for at nå måtte noe skje, jeg er også rundt 1.60 cm høy/lav så mye vekt for liten kropp.

Jeg spiste ikke regelmessig, jeg proppet på med sukker og andre unødvendige ting. Når ting skal sies veide jeg i fjor sommer (2011) nesten 95 kg, så jeg hadde jo gått ned litt uten å gå inn for det, men nå skulle ting forandres.

Jeg begynte å gå, hver dag i skogen og etter veien(med hund) i over 1.5 time av gangen, og den første uken gikk jeg ned 0.5kg, så tok jeg mot til meg og begynte med 30 days shred(level 2 nå), og uken etter gikk jeg ned 1 kg, og de to siste ukene har jeg fortsatt med 30DS og begynt med litt andre Jillian treningsvideoer med hjelp av youtube, og jeg elsker det - jeg svetter, puster,peser,skriker,kjefter men jeg føler meg så bra, selv om jeg av og til er fryktelig støl. :laugh:

Jeg går litt mindre nå, mest for å få tid til å trene med Jillian, men prøver å gå mellom 30 -60 min hver dag.

Jeg har kuttet ut sjokolade(nesten), spiser det 1 gang i uken. Kjøpte smågodt en lørdag for tre uker siden til 30 kr og har fortsatt igjen, og har begynt og bli kvalm om jeg spiser for mye søtt. Spiser frukt eller drikker te om jeg får søtsuget. Jeg skriver opp alt jeg bruker når jeg lager mat, bruker myfitnesspal for å ha en liten oversikt over hvor mye jeg putter i meg, og hører på kroppen om den forteller meg at jeg er sulten, før kunne jeg spise bare middag.

Når jeg veide meg i går hadde jeg i løpet av de to siste ukene gått ned 0.9kg (har hatt mensen, så veide meg ikke den uka) så nå veier jeg 85.2 kg. Jeg har kanskje ikke mistet veldig mye vekt(har mye igjen), men for meg handler det ikke om å gå ned mest mulig på minst mulig tid, men å holde en jevn flyt. Merker jo allerede at jeg er litt mindre.

:danse:

Om noen har tips og råd så kan dere bare komme med dem, jeg tar i mot!

(Andre kan også få lov til å skryte om de vil i denne tråden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...