Gjest vilje- Skrevet 27. februar 2004 #1 Del Skrevet 27. februar 2004 utrolig hvor fort det blir riper i parketten! Bikkja alene har klart å ripe opp masse. En ommøblering, uoppmerksomhet og vips ble det en ripe til!! Fins det enkelt botemiddel eller må hele gulvet slipes og lakkes på nytt allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 27. februar 2004 #2 Del Skrevet 27. februar 2004 Hunder er velegnet hvis man ønsket et antikt preg på gulvet, ja.... Jeg går over alle mine parkettgulv med parkettpolish (Johnsons, hos Meny). De blir mer lettstelte og får en fin finish, synes jeg. I tillegg synes jeg det beskytter nye parkettgulv mot unødig slitasje. Ny parkett får en matt, dyp finish - kjøkkenet har vi lakket flere strøk, så det blir blankere med polish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 27. februar 2004 #3 Del Skrevet 27. februar 2004 For å beholde parketten tilsynelatende nylakkert skal du bruke den lakken som de bruker på dekk på seilbåter av tre. Den holder det meste, den er veldig blank og ser glatt ut, men er tørr og ru og yhyggelig hard overflate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Sorry - har du hunder, har du riper. Det har jeg innsett. Jeg har også innsett at parkett er noe man går på - ergo riper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå