Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Min kjæreste var superraus- og ga meg en reise til varme strøk i julegave. En kjærestetur med han. Han skrev et supersøtt brev og der han skrev at han ønsket å bidra til at jeg fikk påfyll av energi i en slitsom hverdag med barn og full jobb. Utrolig snilt og gavmildt av han!!! Men det blir liksom ikke noe av! Nå er oktober halvveis over, og hvis vi skal på tur i år må det planlegges, vi har begge barn og jobber... Jeg har foreslått et par datoer som kunne passe, men det har "kokt bort". Lurer på om det blir noe av, jeg? Kanskje han ikke vil på tur likevel? Kan jo spørre igjen, men jeg har liksom ikke så lyst til å mase, siden det er han som betaler (det er jo en gave), og føler derfor at det er litt hans ansvar.... Hva tror dere?
Fantomina Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg fikk gavekort på billetter til teater julen 2010 av kjæresten. De skal vi bruke i desember i år Noen er litt trege. Hvis han er en tafatt type kan det være at han setter pris på at du bare planlegger, og så betaler han. Du kommer ingen vei uten å spørre. Kanskje dere ikke får tid til å ta turen i år, men betyr det noe om dere reiser i november eller i februar? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå