AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #21 Del Skrevet 18. oktober 2012 Blande 50/50 sesamolje og olivenolje som du varmer opp litt i mikro eller kasserolle. Ha fingrene i det hverkveld i noen uker. Dette funker! Tips fra karolinska sykehuset i Stockholm når de skulle teste ut neglforsterkere. De oppdaget at etter neglene begynte vokse så "svulmet" de opp ved roten . Dette kommer av at næringsstoffer i oljene går inni matrixen i negler . Anonym poster: 0df82d19d21edf091e95e694ea762659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. oktober 2012 #22 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg tar Suplex-B som jeg kjøper på helsekost. Virker kjempegodt på neglene, pluss at håret mitt vokser raskere også Merker veldig stor foskjell i perioder jeg ikke tar disse tablettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 19. oktober 2012 #23 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Mvh Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå