AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har egentlig veldig pene negler, men problemet mitt er at de er så forferdelig svake og skjøre. De tåler ingenting! De fliser seg lett, og er myke. Neglene mine er så myke at de lett kan bøyes, men om dette gjøres for ofte, knekker de på midten. Kanskje ikke så rart. Uansett - det er jo mange som har negler som er helt steinharde, og som ikke kan bøyes i det hele tatt. Jeg foretrekker litt lengde på neglene mine(ikke superlange, altså!), men flere av neglene mine har ulik lengde fordi noen knekker, andre fliser seg opp slik at jeg må klippe dem osv... Så, mitt spørsmål er: er det noe jeg kan gjøre for å gjøre dem STERKE? Jeg får i meg nok b-vitaminer i kosten, og lever sunt. Neglene mine har bare alltid vært sånn. Negleforsterkere i form av neglelakk - fungerer dette, eller er det bare tull? Det legger seg jo bare som et lag over neglen.... Er det i det hele tatt noe å gjøre? Dette er kanskje irrelevant, men jeg har både sterke tenner og sterkt hår, så jeg synes det er litt rart at neglene mine er sååå skjøre, svake OG tynne... På forhånd takk! :-) Anonym poster: ba7de7bce9fcc5d211503d58999c6c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Del Skrevet 16. oktober 2012 denne er super til svake negler. Mine har blitt steinharde etter bare kort bruk med denne. Den er dyr men vel verdt pengene alle mine venninner har begynt å bruke denne etter anbefalingene mine og alle var skeptiske i begynnelsen.. men nå anbefaler de den videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 17. oktober 2012 #3 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har også sånne negler, og jeg bruker blank neglelakk så og si hele tiden! Det hjelper veldig på meg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 17. oktober 2012 #4 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg hadde også dette problemet når jeg endelig klarte å slutte og bite negler. Min løsning ble å ikke la de vokse ut, men file de ofte og holde de korte og lakke de med slik neglforsterker. Ikke før det hadde gått noen år kunne jeg la de bli lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 17. oktober 2012 #5 Del Skrevet 17. oktober 2012 sånne har jeg også. har prøvd utallige neglforsterkere og det hjelper ikke en sjit. er bedre om sommeren enn om vinteren. tar gjerne flere tips jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #6 Del Skrevet 17. oktober 2012 Tilskudd av biotin kan funke om du får i det i snitt litt lite av dette gjennom kosten. Selv om slike behandlingslakker for myke negler ikke nødvendigvis funker som et mirakel, så vil det være med på å gi et beskyttende lag. Til deg som opplever det som et mindre problem om sommeren kan det være at du rett og slett får i deg for lite D-vit om vinteren, og kanskje neglene tørker ut om du ikke bruker håndkrem eller olje. Anonym poster: 239006e936a5145ead202828fa670151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 17. oktober 2012 #7 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har prøvd alt mellom himmel og jord de siste sikkert 10 årene.. men alt jeg har prøvd har i grunnen bare funket som et ekstra lag oppå neglen, som selvfølgelig gjorde den bittelitt sterkere. For noen mnd siden kjøpte jeg denne Den er ikke bare som en forsterkende lakk.. den trenger inn i neglen og gjør på et eller annet magisk vis hele neglen sterkere.. Jeg kjenner til og med at noe skjer.. negelen føles litt varm og jeg kjenner et slags trykk like etter at den er påført. Så for første gang i mitt liv vokser neglene seg forbi fingertuppen, og jeg må klippe de når de begynner å bli for lange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dream89 Skrevet 17. oktober 2012 #8 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg tar b vitamin tillskudd. Eneste som funket for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 17. oktober 2012 #9 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg merker at kosten slår rett ut på negler, hud og hår. Er jeg flink til å få i meg sunt fett - fet fisk, nøtter, avocado, olivenolje etc, er neglene mye bedre, for ikke å snakke om huden som verken er tørr/blanding/fet, og får en fin glød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 17. oktober 2012 #10 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har prøvd alt mellom himmel og jord de siste sikkert 10 årene.. men alt jeg har prøvd har i grunnen bare funket som et ekstra lag oppå neglen, som selvfølgelig gjorde den bittelitt sterkere. For noen mnd siden kjøpte jeg denne Den er ikke bare som en forsterkende lakk.. den trenger inn i neglen og gjør på et eller annet magisk vis hele neglen sterkere.. Jeg kjenner til og med at noe skjer.. negelen føles litt varm og jeg kjenner et slags trykk like etter at den er påført. Så for første gang i mitt liv vokser neglene seg forbi fingertuppen, og jeg må klippe de når de begynner å bli for lange denne har jeg prøvd også, i mange lange måneder, funket ikke det spøtt for min del ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 17. oktober 2012 #11 Del Skrevet 17. oktober 2012 Du kan ta kreatintilskudd. Det er egentlig til trening, men hvis kroppen får det i seg, uten å trenge det, gjør den det om til keratin, og bygger hår og negler isteden. De gangene jeg bruker det tilskuddet, får jeg alltid tykke, sterke negler. En annen ting som hjelper mye, er å spise masse grønnsaker, og litt frukt, hver dag. Ting du spiser funker bedre enn ting du smører på utsiden av kroppen, og spesielt på ting som negler og hår, siden de er døde og ikke tar til seg vitaminer og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 17. oktober 2012 #12 Del Skrevet 17. oktober 2012 denne har jeg prøvd også, i mange lange måneder, funket ikke det spøtt for min del ... Ååå.. hmm... funker tydeligvis ikke på alle da. Jeg har kjøpt i gave til flere veninner og det funket helt supert for de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #13 Del Skrevet 17. oktober 2012 Neem nail oil fra Dr. Hauskcha eller hvordan det skrives. Masser inn i neglene før du legger deg om kvelden og rett etter du har dusjet. Anonym poster: ec4683773ccb1aa7b8cc6931ef8938f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 17. oktober 2012 #14 Del Skrevet 17. oktober 2012 denne er super til svake negler. Mine har blitt steinharde etter bare kort bruk med denne. Den er dyr men vel verdt pengene alle mine venninner har begynt å bruke denne etter anbefalingene mine og alle var skeptiske i begynnelsen.. men nå anbefaler de den videre jeg sier bare.. slutt å let denne er genial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #15 Del Skrevet 17. oktober 2012 jeg sier bare.. slutt å let denne er genial Hva inneholder den? Anonym poster: ec4683773ccb1aa7b8cc6931ef8938f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 17. oktober 2012 #16 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hva inneholder den? Anonym poster: ec4683773ccb1aa7b8cc6931ef8938f9 Nailtiques Nail Protein Formula 2 Plus® - Treatment for Excessive, Problem Nails. Nailtiques Nail Protein formulas were created to treat different nail conditions. The salon-tested formulations offer special combinations of ingredients, including hydrolyzed keratin and protein in combination with gelatin and calcium to build a healthy nail foundation. The protein formulas bond the nail layers together building a strong nail foundation resistant to peeling, chipping and splitting. Benefits: Formula 2 Plus® is slightly stronger than Formula 2. This formula is an option for those who have used Formula 2 for at least 6 weeks without color polish and desired results have not been achieved. It is designed to assist nails in overcoming stubborn problems allowing firm yet flexible nails. Application: Apply daily. As nails respond, decrease application. Once nails have improved, return to Formula 2 until nails are healthy. Formula 2 Plus® may be worn alone or with color polish. http://www.nailtiques.com/products.asp?CategoryID=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 17. oktober 2012 #17 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg hadde også sånne negler før, og det eneste jeg har gjort er å stelle dem ofte. Brukt en neglforsterker, hvilken som helst, og filt litt flere ganger i uka og fjerna og tatt på ny neglakk forsterker. Nå er de fleste neglene mine blitt nesten like harde som fakske negler, og holder seg hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #18 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg var skeptisk til billigmerker og brukte Nailtiques lenge. Men så reiste jeg bort uten å ta den med, så jeg stakk innom H&M og kjøpte deres Nail hardner. Den fungerer utmerket. Så jeg har brukt den siden.. Anonym poster: 18319c5cd14d468f374547bd3189bd26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. oktober 2012 #19 Del Skrevet 18. oktober 2012 legg på litt shellac noen ganger å la de komme seg litt med hjelp. Lakken sitter i 2 uker og er enkelt. Gå til en av disse lakkstasjonene på kjøpesenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 18. oktober 2012 #20 Del Skrevet 18. oktober 2012 olivenolje kjøpt på apotek ser ut som lipstick tube;) Grønn,husker ikke navnet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå