AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så lenge man får i seg nok B-vitaminer i kosten, er ekstra tilskudd av B-vitamin unødvendig? Som dere kanskje skjønner ønsker jeg lenger hår. Håret mitt vokser ca. 1 cm i mnd., så det er verken tregt eller unormalt, er bare utålmodig - som alle andre sparere...! Noen som vet? Anonym poster: 647c28585498ff1d66ad4351b7db2b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2012 #2 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ja, merker INGEN forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 16. oktober 2012 #3 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så lenge man får nok, som du også sier, skal det ikke ha noe å si, det er ikke bevist at det får håret til å vokse fortere. Du kan prøve suplex b, husker at jeg brukte det og følte det funket. Men det er også mye mulig at det skyldtes placeboeffekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trappetroll Skrevet 16. oktober 2012 #4 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg tar vitamin B, og hår og negler blir mye finere og vokser faktisk mye fortere enn det gjør når jeg ikke tar det. Men så har jeg begynt på arcon tisane også, så tror nok at det er det som gjør at håret vokser så hinsides fort nå Bukkehornkløver skal for øvrig gjøre håret tykkere og lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 16. oktober 2012 #5 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jepp, bullshit etter min erfaring iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilhelmine Skrevet 16. oktober 2012 #6 Del Skrevet 16. oktober 2012 For å ta et eksempel fra hestens verden: B-vitaminpulver i fôret til hesten min ga positive endringer i pelskvalitet (blankere og finere pels) og hovkvalitet. Så at b-vitamin hjelper på hår og negler tror jeg så gjerne. Men hvis du får i deg nok B-vitamin i kosten i utgangspunktet, så hjelper det kanskje ikke noe særlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå