Karry Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Trenger litt "oppiffing" en grå tirsdag..... Jeg sluttet i september i det konsulentselskapet jeg har jobbet i i 15 år.... Jeg klarte rett og slett ikke være i jobben lenger, og har ikke hatt kapasitet til å søke jobber på toppen av alt i en hektisk jobb og barnetilværelse. Da det begynte å gå utover helsa (migrene hver dag), så innså jeg at jeg var nødt til å ta grep. Så jeg gjorde noe jeg aldri skulle trodd, jeg sluttet! Har riktignok fått en veldig god avslutning og økonomisk frihet en god stund. Og endelig ro til å finne ut hva jeg virkelig vil. Det har jeg nå fått mer klarhet i, og er glad jeg har tatt meg tiden. Jeg vil bort fra å være en fagspesialist og gå enn å mer inn i ledersporet, jeg ønsker å være ett sted over tid, få litt mer ro rundt arbeidssted og miljø. Det var riktig å gjøre et slikt grep, men det er ganske tøft å være ute av jobb og arbeidssøkende. Det er først nå jeg virkelig går igang med å reelt søke, og jeg ser at det kan bli en tøff og kanskje tidkrevende kamp. Så, gjerne litt støtte fra andre i liknende situasjon eller som har vært igjennom det samme :-). Jeg vet jo det kommer til å løse seg, men akkurat nå synes jeg det er litt tungt og tregt..... Endret 16. oktober 2012 av Karry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå