Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har funnet tilbake til den store kjærligheten og har hatt andre i mellomtiden? får dere det til og funke?

Anonym poster: a50cf8caf8a65ab1cf1a02a5d94301b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det ikke hadde fungert om min angret på at hun slo opp. Både fordi hun behandlet meg så dårlig at det grenset til psykisk og emosjonell misshandling siste året og fordi hun fant seg en ny rett etterpå.

Det som er problemet nå er at jeg har truffet to jenter jeg har en gjensidig god tone med. Hun ene liker jeg veldig godt. Men da jeg ville bli bedre kjent med henne fallt selvbildet som et korthus. Pga av ekkoet av behandlingen til hun forige. Vil aldri se henne igjen eller snakke med henne igjen

Mulig jeg blir igjenkjent. Er riktignok tusansynlig at jeg er her inne men ;p

Men det er bare min historie. Alle er unike og noen er ment for hverandre. Så da synes jeg de kan prøve. Er da viktig at man forandrer på det som førte til brudd og at begge vil tror jeg.

Skrevet

Jobber med saken... Det funker for tiden fint, men det krever selvsagt mye fra oss begge. Så får tiden vise om det er verdt det i lengden. Med barn i bildet og etter en del år er det hvertfall verdt et forsøk :)

Skrevet

Samme hær! 3 barn sammen og samboern min dro fra med pga et år dær han ikke følte kjærlighet fra meg. Tok han 3 uker før han traff en ny dame, men han innså etter 1 måne det var det dummeste han kunne gjort! Er sårt for min del, men vi SKAL klare det 😄 ingen av åss ser for åss et liv uten hverandre <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...