Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har hatt en del problemer de siste mnd, og nå er det vel nesten på bristepunktet.. Jeg har blitt kjent med en gutt som jobber i nærheten av meg, snakket litt og kjørt han ett stykke med bil 1 gang, ettersom han tar buss og jeg kjører. Vi har snakket om musikk og diverse andre ting jeg føler man snakker om når man blir kjent med nye folk man har god kjemi med. Men jeg hadde ingen andre tanker om noe mer med denne gutten. Så fortalte til samboer at jeg hadde blitt kjent med denne gutten. Dette har gått veldig inn på han at jeg kunne få meg en guttevenn nå som forholdet vårtt var der det var og at det er feil at jeg ikke har presentert denne gutten før jeg kommer hjem å sier at vi har blitt kjent og at han har sittet på i bilen min..

Nå har han spurt om jeg kan gi han noen kriterier for hva jeg ser etter i ett forhold.. Ettersom vi ser litt ulikt på diverse ting.. Men jeg kjenner jeg sliter med å sette ord på akkurat dette. Jeg lever litt i nuet og tar veldig mange ting som de kommer. Han tenker veldig mye og planlegger og organiserer. Ikke ta meg feil, jeg liker jo gjerne at ting har en viss struktur, men stresser ikke så mye med det. Og det har vært diskusjoner der også..

Ja, jeg må gi han kriterier for at vi skal fortsette, for da vet han om han vil fortsatt være sammen med meg eller ikke!! Frustrert!! Det har kommet så langt at jeg ikke vet hva jeg vil selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ditt kriteriet ditt innholdet i den gode samtalen?

hvilke tema man snakker om?

meninger om ulike ting?

interesser? at man må ha felles interesser? eller hver sine?

er kriteriet ditt bekreftelsen han kan gi?

er kriteriet ditt å få barn innen en viss tid, eller ikke å få barn?

å gifte seg?

hvor man skal bo?

Anonym poster: e895d2c0a1ef05dd52785c2fba8a807f

Skrevet

Er ditt kriteriet ditt innholdet i den gode samtalen?

hvilke tema man snakker om?

meninger om ulike ting?

interesser? at man må ha felles interesser? eller hver sine?

er kriteriet ditt bekreftelsen han kan gi?

er kriteriet ditt å få barn innen en viss tid, eller ikke å få barn?

å gifte seg?

hvor man skal bo?

Åh tusen takk for svar :-) Der ser du, ting jeg overhodet ikke tenker så mye på.. Dette skal jeg tenke litt over.. Da kan jeg nok komme med ett svar til typen..

Skrevet

Åh tusen takk for svar :-) Der ser du, ting jeg overhodet ikke tenker så mye på.. Dette skal jeg tenke litt over.. Da kan jeg nok komme med ett svar til typen..

så bra å kunne hjelpe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...