Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja... nå får jo alle aviser og ukeblader noe å skrive om de neste ukene. Sissel og Eddie Skoller skal skilles

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det interiserer iallefall ikke meg :roll:

Skrevet

Ikke meg heller, men media......

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle gjerne likt å høre hva F2F eller noen av deres sympatisører ville si om f.eks Sissel valgte å flytte til Norge med begge barna...

For på diskusjonsforum på nett er de jo svært så fritttalende. Men der er det selvsagt bare "ukjente" som de kan herse med som de vil , og her er de vel heller ikke i medias søkelys..

Skrevet
Jeg skulle gjerne likt å høre hva  F2F eller noen av deres sympatisører ville si om f.eks Sissel valgte å flytte til Norge

Nå er jeg sikkert helt uttafor her... men hva/hvem er egentlig F2F? :klø:

Ellers så ble jeg temmelig overrasket da de presterte å ha oppslag om skilsmissen på nyhetene!! Jeg synes mediene har sklidd helt ut.... Hva kreves det egentlig for å bli journalist i dag?! Jeg hadde en drøm om å bli det da jeg var liten. Det var liksom et glamorisert yrke. Dersom jeg hadde vært det i dag, hadde jeg neppe tilstått i lystige lag.... Det er for mange idioter som skjemmer ut yrket. Tenker også på alle de sinnsvake spørsmålene de spør om (feks under pressekonferansen etter prinsesse Ingrid Alexandra ble født)

Skrevet

F2F er vel Foreningen 2 Foreldre... Tror jeg.

Skrevet

Trasig for dem, uintresant for meg.......

Skrevet

Kanskje noen som er interessert i denne skilsmissen har noe å tilføre tråden..) :ler:

Gjest joppe
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart at de skiller lag, med den aldersforskjellen.

Gjest Anonymous
Skrevet

folk som skiller seg er fornuftige de har forståt at de lever i et diktatur

Skrevet

Hvorfor gidder dere å svare når dere ikke bryr dere?

Hei, jeg heter Tenker, og jeg synes det er spennende å lese sladder om kjendiser. Jeg leser kjendisstoff på Nettavisen og i blandt kjøper jeg til og med Se og Hør.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor gidder dere å svare når dere ikke bryr dere?

Hei, jeg heter Tenker, og jeg synes det er spennende å lese sladder om kjendiser. Jeg leser kjendisstoff på Nettavisen og i blandt kjøper jeg til og med Se og Hør.

Hei tenker :wink::ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg synes ikke det er noe rart at de skiller lag' date=' med den aldersforskjellen.[/quote']

Er du så grunn at du tror aldersforskjellen er grunnen?

Ikke at saken interesserer meg egentlig annet enn at jeg synes det er trist når folk skiller seg, men jeg tror nok det ligger dypere ting bak enn aldersforskjellen.

Gjest joppe
Skrevet

Ja jeg tror at når aldersforskjellen er så stor -og når den yngste går inn i forholdet som 20-åring, så er aldersforskjellen årsak til skilsmisse. Selvsagt er det mye imellom, men hovedårsak, indirekte - ja.

Skrevet

Jeg synes det er "godt" å lese at andre ( kjendiser ) skiller seg også, så føler man seg ikke så alene. Ble separert før jul og det har vært og er en tøff periode. Så da er det godt å vite at jeg ikke er alene og at det skjer de beste/kjendisene også.

Ellers er det jo synd på dem, brudd er vel aldri noe morro. Men dette har sikkert skjed over tid og de har sklidd fra hverandre ??? Det tipper jeg.

Kjøper Se og Hør hver tirsdag jeg :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...