Gjest LadyJ Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Situasjon: En du tidligere har hatt ONS med(i beruset tilstand), men som du fortsatt har litt kontakt med på mld, inviterer deg hjem til seg en helg, og du drar. Du vet innerst inne at dere kommer til å ha sex, men settingen er litt små klein, så dere koser og slapper av sammen, helt til dere bestemmer dere for å "ta kveld". H*n legger seg mens du er på badet, og når du kommer på rommet blir du stående og kle av deg foran han. Så da er spm: Hvor mye hadde du kledd av deg for å fortsatt føle deg komfortabel? (kan selv si at jeg er småsjenert, og følte meg litt smått ukomfortabel der jeg sto og kledde av meg mens han lå så og si helt nede på gulvet og stirret på meg. Beholdte truse og bh.)
solch Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Ville også beholdt undertøyet på. evt. lånt en av hans store t-skjorter for så å ta av meg BH-en. Liker ikke sove med BH akkurat.
Gjest LadyJ Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Foretrekker å sove uten bh jeg og, men som antatt forsvant den nokså fort uansett
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg hadde kledd av meg på badet og kommet inn og lagt meg i undertøyet, sånn sett unngått å kle av meg foran ham, for det kunne lett blitt litt kleint. Anonym poster: a995604621c23deeffc585f3f8cb5c43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå