Gjest Blue Jeans Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Er det flere her, som ønsker en livsstilsendring? Hvordan er din livsstil nå? Og på hvilken måte kan den bli bedre? Og hvorfor ønsker du en forandring?
Gjest Vena Cava Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 JA Jeg har begynt, spiser mer sunt nå og er mer bevisst på hva jeg fører i meg. Det vanskelige er vel å greie å holde det sånn, og ikke sprekke. Har holdt på siden juni i sommer. Krysser fingra for at jeg holder ut! Første målet mitt er å holde ut til august. Men jeg skal være ærlig å si at jeg aldri før har holdt ut like lenge som nå, med trening og kosthold. Jeg har alltid sprukket etter sånn en mnd eller to. Så jeg har trua på dette!
Testosteron Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Er det flere her, som ønsker en livsstilsendring? Hvordan er din livsstil nå? Og på hvilken måte kan den bli bedre? Og hvorfor ønsker du en forandring? Jeg ønsker virkelig en livsstilsendring! Nå sitter jeg stuck på pcen nærmest døgnet rundt. KG 24/7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå