Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg farget håret mitt med kjøpefarge nå for litt siden, farget det i en mørk farge med rødskjær. Allerede nå er rødfargen så og si borte! Hva må jeg bruke for at rødfargen faktisk blir sittende? En eller annen sjampo, kur...? Vasker håret mitt veldig ofte (må dette siden håret mitt blir alvorlig fort fett, og jeg kan ikke "trene det opp" til å ikke bli fett heller, håret mitt aksepterer det rett og slett ikke!).

Anonym poster: 7a65c9770f804d1201abb49da2bfe14f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med rødfarge måtte jeg farge permanent farge en gang i måneden, også måtte jeg farge med semipermanent farge en gang i uken og itillegg bruke rød shampoo og balsam og rød fargekur hver gang jeg vasket håret.

Og håret vasket jeg annenhver eller hver tredje dag.

Men jeg hadde en knallrød farge, så kan hende det ikke skal fullt så mye til å beholde en mørkere rødfarge,

Endret av Chin
Gjest hulderjenta
Skrevet (endret)

Jeg hadde rødt hår tidligere (farget hos frisør), og da kjøpte jeg med meg en "fargebombe" hjem for å bruke hjemme til å bevare fargen. Revlon Nutri Color Creme het den, jeg brukte purple red-nyansen. Fungerte bra, ikke noe stress med å bevare fargen.

Nå bleker jeg håret og farger det selv hjemme med Directions. Fargen blir ganske knall, og den falmer ikke så lett heller har jeg merket på mitt hår. Om den begynner å bli litt blass mellom de ukene det går før jeg tar etterveksten + ny farge, så blander jeg litt hårfarge i balsamen og bruker i dusjen (evt. kun hårfarge noen minutter).

Endret av hulderjenta
Skrevet

Jeg bruker Wella Color Touch. Den er semipermanent, men sitter knakendes godt i håret. Trenger aldri farge hele håret, kun ettervekst :o)

Anonym poster: 63fa2a75fa7dd367404bf0d5b22dbf24

Skrevet

Jeg har også en mørk rød hårfarge, farger håret hos frisøren, og bruker en tube med samme revlon-masken som ble linket til tidligere her. Fungerer veldig bra. Men jeg vasker kun håret 1-2 ganger i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...