AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Kjæresten min er en flott fyr. Vi har vært sammen ett års tid nå, og vi har det som regel veldig gøy sammen og jeg elsker han veldig. Allikevel ser jeg ingen fremtid med han i lengden med tanke på familie og barn siden livet hans ikke er stabilt. Gjennom forholdet vårt har jeg håpet han kan få ting mer i orden, men har ikke gjort så mye fremskritt.. Det er skuffende for meg, men jeg klarer allikevel ikke å gi slipp på han. Vi har det jo bra sammen når vi er sammen, og tror jeg ville savnet han noe utrolig om jeg ville gjort det slutt. Men føler jo det er litt feil også. I det siste har jeg følt veldig at jeg ikke klarer å nyte forholdet så mye siden jeg hele tiden tenker på dette. Jeg er en som liker å ha planer klare, mens han tar det meste dag for dag. Noen som har noen råd? Anonym poster: c38f34f35cb4219a39764d7028eadd0d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Hvor gammel er dere? Anonym poster: b16d2ff02635c88b60ff4abf1275168c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Vi er unge, tidlig i 20- åra. Jeg ser kanskje ikke for meg det perfekte A4- liv men ser for meg å ha barn når jeg blir eldre ja. Vi har jo snakket om det, og han sier han vil det samme som meg men sånn som året har foreløpt seg begynner jeg å lure på om han noen gang kommer til å komme dit. Det er nok vanskeligere for meg som er i det enn det kanskje virker for dere som leser. Vil jo ikke gi opp kjærligheten, men ser ikke for meg hele livet til å være så uforutsigbart og spontant konstant. Anonym poster: c38f34f35cb4219a39764d7028eadd0d
Neket Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Om han er en impulsiv fyr som lever i nuet, mens du vil legge planer, passer dere gjerne ikke så godt sammen? Kan jo hende han roer seg ned, men så lenge dere kun er i begynnelsen av 20-åra, haster det vel ikke såååå veldig?
Peanutbutter Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Tro meg, du har mange år til å tenke på barn og framtid. Du er jo så ung. Jeg tenker at man enten skal ha en del forhold før man skjønner hva man vil ha, eller så skal man være med den ene personen såpass lenge at man vet at det vil vare og vet man vil det samme. Og når dere er så unge er det ikke så lett å vite hvordan man vil framtida skal være. Jeg er 23, og har akkurat gjort det slutt med en kjempefin fyr fordi jeg ikke så noe framtid sammen (men det var på grunn av ting i forholdet som ikke funka). Hvis dere har et fint forhold ellers, og trives sammen og er åpne og kommuniserer, så ville jeg blitt i det og ventet. Du har jo hele 20-årene på å finne det ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå