Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har så sinnsykt lyst til å gjøre noe helt nytt - og det nye består av å klippe av meg alt håret. Jeg vil la det vokse ut på nytt, en ny start. Drite i alt. Bare la følelsene komme ut.

Jeg har lyst, men vet ikke om jeg tør, helt.. Håret er en slags beskyttelse også. Jeg kommer garantert til å føle meg naken uten hår - håret mitt er ganske langt nå.. så det blir annerledes.

Jeg vil så sinnsykt, men på en måte tør jeg ikke. Jeg er kanskje litt feig.. Selvom jeg har vurdert det lenge.

Hadde jeg turt, hadde jeg gjort det på flekken.

Noen tips?

Ps. Kommer garantert til å donere/gi bort håret mitt til et veldedig formål :)

Anonym poster: 677ba55f86e6e5b9bfaa762cccdcc80a

Skrevet

Hva med å skinne sidene, men la det være igjen en god del av lengden på resten? :)

Da gjør du det drastisk nok for NÅ, og kan "manne" deg opp etterhvert til å vurdere å ta alt..

• Liker 2
Skrevet

Hva med å skinne sidene, men la det være igjen en god del av lengden på resten? :)

Da gjør du det drastisk nok for NÅ, og kan "manne" deg opp etterhvert til å vurdere å ta alt..

Jeg ba ikke om spydigheter. Tenk før du skriver, du.

Anonym poster: c0fb8fbc768c9d947869370867b65233

Gjest Memories
Skrevet

Hva som var spydig med det svaret? Sidecuts er jo relativt vanlig, og en god start isteden for å gå hele veien å ta bort alt.

• Liker 12
Gjest hulderjenta
Skrevet

Synes ikke det var spydig? Noen ganger kan det være lettere å ta litt om gangen. :) Det var jo ei dame som var med i et synge-reality-program (husker ikke navnet, følger egentlig ikke med på slikt) for en god stund siden som hadde slik sveis, synes den var kjempetøff jeg. :)

Men har du lyst, så hopp i det og kjør på. Hår vokser ut igjen.

Skrevet

Hva var spydig med dét? :klo:

Du kan jo skinne en del av en side f.eks., mange har jo såkalt sidecut, og det gir deg muligheten til å kjenne litt på hvordan det er å være skinna før du eventuelt tar hele hodet. Finner du ut at det ikke var noe for deg, så kan du alltids forandre på hårskillen og skjule den delen av hodet du har skinna på den måten. Kommer du frem til at det er ålreit er det jo bare å kjøre på!

Skrevet

Oi. Beklager virkelig om du tok det på DEN måten. Jeg svarte for å gi deg et alternativ til å skinne alt på en gang, ikke for å fornærme deg.

Tenk deg om en gang til før du tar ting på feil måte, du.

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke TS som skrev denne meldingen (se på AB-nummer)

Anonym poster: 651ba0cd783bccbb0a18756bdb8682e6

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke TS som skrev denne meldingen (se på AB-nummer)

Anonym poster: 651ba0cd783bccbb0a18756bdb8682e6

Ok. Tenkte ikke over det.

Skrevet

Hva som var spydig med det svaret? Sidecuts er jo relativt vanlig, og en god start isteden for å gå hele veien å ta bort alt.

For meg virket du ironisk. Jeg sa dessuten ingenting om at jeg ønsket sidecuts :)

Skrevet

Men ja, la oss ikke ta den diskusjonen nå.

---

Noen her som faktisk har skinnet seg? Erfaringer? (Jenter) :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har!

For ca 5 år siden.

Hadde farget håret i masse år, klarte ikke farge tilbake til min vanlige farge, ble bare helt merkelig, selv når frisørene prøvde.

Så jeg fjerna like greit alt å begynte på nytt.

Var litt merkelig først...og litt kaldt faktisk. spesielt på vinteren.

Men var godt å bli kvitt det ødelagte håret helt.

• Liker 2
Skrevet

Har hatt 4mm i en periode. Utrolig behagelig og selvsagt meget praktisk! Usikker på om det ville vært like behagelig på denne tiden av året...

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har!

For ca 5 år siden.

Hadde farget håret i masse år, klarte ikke farge tilbake til min vanlige farge, ble bare helt merkelig, selv når frisørene prøvde.

Så jeg fjerna like greit alt å begynte på nytt.

Var litt merkelig først...og litt kaldt faktisk. spesielt på vinteren.

Men var godt å bli kvitt det ødelagte håret helt.

Vi har samme historie! Eksperimenterte vilt mye med håret en periode, godt å få det gjort når man fremdeles er ung.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Det finnes da masse nytt man kan gjøre som ikke innebærer å skinne seg..

Men dersom du har lyst så.. :)

Siden du tydeligvis ønsker tips til hvordan du skal tøre å gjøre dette, og ingen alternativer til andre ting du kan gjøre: Drikk deg full og ha barbermaskinen i nærheten! :tommelopp:

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Hei!

Haha, tror dere det blir lekkert på fylla? :laugh: Huff, haha, får prøve!! Lurer på hvordan folk kommer til å reagere..

Skrevet

Jenter som skinner seg? Det er stygt, ekkelt, lesbete, shabby, lite forfengelig. Jaja, hver sin smak.

Anonym poster: 6bbfbbe0f4167d858b22fced1affb00a

• Liker 2
Skrevet

Har du lyst er det bare å gjøre det. Det er bare hår, og i verste fall vokser det ut igjen. Jeg har gjort det flere ganger, og det er veldig digg. Behagelig, lettstelt og veldig frigjørende.

Anonym poster: 953729be0e656681724abcfb649efc42

• Liker 1
Skrevet

Jenter som skinner seg? Det er stygt, ekkelt, lesbete, shabby, lite forfengelig. Jaja, hver sin smak.

Anonym poster: 6bbfbbe0f4167d858b22fced1affb00a

Nå fikk jeg også lyst til å skinne meg!! :trampe:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...