Gjest Katarine Skrevet 27. februar 2004 #1 Skrevet 27. februar 2004 Etter et armbrudd for noen dager siden har jeg fort pådratt meg en god del ekstrautgifter, dvs regning fra legevakt, sykehus og røntgen. Er det mulig å få refundert noe av dette fra trygdekontoret, evt. studentenes helsefond, eller må jeg betale alt selv.
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2004 #2 Skrevet 27. februar 2004 Du får dekket utgiftene utover egenandelskortet, hos trygdekontoret. Her i Bergen får man som student dekket alle utgifter minus en egenandel på 250 kr hos studentsamskipnaden.
Gjest Katarine Skrevet 27. februar 2004 #3 Skrevet 27. februar 2004 Er egenandelskort noe man får ved behandling da? Jeg har iallfall ikke fått noe. Men jeg har det som jeg tror kalles egenandelskort hos psykolog, går det da an å bruke det? Jeg har absolutt ingen peiling på disse tingene...
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2004 #4 Skrevet 27. februar 2004 Tror det heter egenandelskort. Bare dra innom legen din og be om et slikt kort. de vet hva du mener. Ta og med deg alle kvitteringer så fører de dem på kortet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå