AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har vært singel et par år nå, og prøvd meg på ulike nettdating-sider, men nå er jeg igrunn ganske lei av disse. Egentlig har jeg det veldig bra som singel, men de fleste av mine venner er i parforhold. Egentlig kunne jeg tenkt meg å treffe flere 'likesinnede' - altså single mennesker som er lei av å være femte hjul på vogna eller sitte hjemme, men har lyst til å finne på noe. Har tenkt tanken på slike singel-turer, men tenker at det er litt riski å bli sittende på en seilbåt i en uke med mennesker som man ikke går overens med, som kjenner hverandre godt fra før, eller at det hele bare er et kjøttmarked. Så... er det noen som vet om det finnes noe steder på nettet hvor man kan bli kjent med folk, få nye venner, evt. finne på ting sammen med? Anonym poster: 965eee32e6ce85ba1dce53ec6f147d03
*Vilje* Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Du kan jo prøve http://www.aktivitetsvenner.no/index.php. Har ikke prøvd selv men gjør det kanskje en dag.
Nettinettet Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Treningssenteret er alltid en god plass for å bli kjent med folk. De som er der er positive og inkluderende som oftest. Spesiellt på litt mindre sentre. Ellers så kan du kanskje bli kjent med noen via jobben. Det å finne på ting sammen med flere er en av de beste måtene å finne seg en kjæreste også. Alt faller så natulig og man slipper forventningene om at hvis man har kjemi så må man være sammen for resten av livet. Det finnes helt sikkert vennegrupper på facebook også
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 Hvor gammel og hvor bor du(i byen eller på landet)? Har ikke vært på singelferie, men tror det er ganske safe, man drar vel på turer i strre grupper og har aktiviteter, da finner man alltid noen man trives med selv om man ikke ender med en kjæreste. Treningssenter i seg selv synes jeg det er vanskelig å bli kjent med folk. Men det finnes jo sikkert noen aktiviteter hvor man ender med å snakke med folk, jeg er i en joggegruppe der blir det jo en del snakking, i tillegg drar vi på en del løp rundt i landet så man blir greit kjent med hverandre. Trenger ikke være på noe høyt nivå for å melde seg inn i konkurranser. Er også medlem av en turgruppe, som drar på hytteturer og et ungdomsparti, begge er sosiale, vet ikke hvordan det er med det sosiale i voksenpartiene. Anonym poster: 84248f002940920a77d5b93723610a7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå