mamla Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Er på jakt etter gode tips til reisemål, billige nettsteder mm. Budsjettet er på 20-30.000 og vi ønsker å være borte i 10-14 dager. Har funnet et nydelig hotell i den dominikanske republikk, men ønsker å se litt forskjellig før vi bestemmer oss
Irja Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg elsker Kroatia! Billig og nydelig Jeg har vært mange steder i landet. Mine favoritter er Brac, Hvar og Pula!
CathFoto Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Kommer jo an på når man skal gifte seg, men jeg foreslår alltid Sør-Afrika. Safari, Cape Town, flotte strender, mye å gjøre, høy standard, billig, fantastisk mat. Tror ikke jeg ville valgt den Dominikanske Republikk fordi de av mine venner som har vært der sier at det er lite å gjøre utenfor de flotte all inclusive hotellene og at maten var kjedelig. For om man likevel ikke skal utenfor hotellet kan man finne billigere og nærmere med veldig høy standard.
KarolineB. Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Anbefaler Langkawi. Det er et paradis! Endret 17. oktober 2012 av KarolineB.
Chrissie Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Nå vet jeg ikke om dere er anglofile sånn som oss, men vi skal altså reise Stor-Britannia på kryss og tvers i 2 uker. Første natta i Brighton, siste natta i Edinburgh og alt i mellom er helt åpent.
Rakkerunge Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Azorene Rundreise i Italia Australia (vet ikke om det lar seg gjøre prismessig) "USA på tvers"-type tur, med New York som start eller stoppsted Jeg glemte Canada! Samme der, leie bil, kjøre rundt. Endret 21. oktober 2012 av Rakkerunge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå